van jouquote:
Waarom zou ik in mijn situatie een aanvullende beurs ontvangen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zal je vast een aanvullende beurs ontvangen en kan je daar best eten van kopen
jammerquote:
Daar weet jij niks van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij eet voor 50 euro per week?
Dat is echt wel veel.
Klopt. Ik eet dan ook dure en lekkere dingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor boodschappen alleen wel erg veel als student. Dan hoef je je in ieder geval niet echt in te houden
quote:
Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet dan ook dure en lekkere dingen.
is er net af zeg ik tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
zijn er hier nog echte mannen met baarden ?
ja ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
Meldt... gaat nu scherenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
sorry jc geen picsquote:
Ruim 2 weken niet geschoren. Soort van dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
Als je het kunt missen waarom niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet dan ook dure en lekkere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |