doegquote:
Ben ik niet achterlijk somsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
ik weet sinds kort waar binas voor staat
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
biologie, natuurkunde, scheikunde of?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
Afgeschoren vanmorgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:04 schreef Jimbo het volgende:
zijn er hier nog echte mannen met baarden ?
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
biologie, natuurkunde, scheikunde of?
En pest je hond eens niet zo.
Oh dat was Jancees. Hij ging ook al naar de kapper.quote:
nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat was Jancees. Hij ging ook al naar de kapper.
Wat een verwarring allemaal. Ik heb mijn Binas boek laatst nog kunnen verkopen
trotsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruim 2 weken niet geschoren. Soort van dus.
[..]
Als je het kunt missen waarom niet.
Ah. Hopelijk geven ze een normalere prijs dan De Slegte. Dat is het gewoon niet waard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
ik ga dinsdag naar polare, daar kopen ze boeken in
ff wat jeugdboeken verkopen
De Slegte is Polare geworden hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Hopelijk geven ze een normalere prijs dan De Slegte. Dat is het gewoon niet waard.
Oh. Echt enkele euro's per boek. Om deze vervolgens weer voor 10+ in het schap te leggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
De Slegte is Polare geworden he
hoeveel gaven ze daar dan ongeveer, weet je dat?
Bedankt Jimboquote:
Hmm ik ga er gewoon heen en ik zie welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Echt enkele euro's per boek. Om deze vervolgens weer voor 10+ in het schap te leggen
Het kan aan mijn boeken hebben gelegen uiteraard
[..]
Bedankt Jimbo
Als ik niet wist wat het was zou ik toch even een tweede keer kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme lekker, godverdomme!
t ziet er idd niet uit, maar t is de smaak die teltquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik niet wist wat het was zou ik toch even een tweede keer kijken
Maar ziet er goed uit.
Verkoop ze gewoon op marktplaats dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ik ga er gewoon heen en ik zie wel
Oké Inso. Bedankt voor deze opheldering. Toch blijf ik lekker mijn schoelboeken voor +10 euro aanschaffen tweedehands en welke ik tweedehands niet kan vinden neem ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die 10+ voor een tweedehands boek betalen kan ik niet serieus nemen.
gewoon downloadenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Inso. Bedankt voor deze opheldering. Toch blijf ik lekker mijn schoelboeken voor +10 euro aanschaffen tweedehands en welke ik tweedehands niet kan vinden neem ik gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |