Lieverd, ik hoop voor je dat wij er naast zitten. Scheelt ons kopzorgen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Haha, daar geloof ik niets van. De kans is best klein dat hij vreemdgaat, daar ben ik te veel waard voor voor hem
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Stel je niet aan, als zij het kunnen, kunnen jullie het ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Fietsen iig wel.
Asians op kinderfietsjes![]()
hahahah die hamsterrrr wtfffffffff rolfcopter.quote:
Was dat pijnlijk?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben 185, waar ik door hdd (height dysmorphic disorder) in het verleden mijn dijbenen met 8 cm heb laten verlengen (was eerst ~ 177 cm). 8 cm is vergeleken met een totale lichaamslengte niet veel, maar toch doet iedereen zo moeilijk over wat luttele centimeters.
Anyway, ik geef toe dat ik nu veel makkelijker aan de vrouw kan komen. Voorheen ging het wel aardig bij vooral buitenlandse chicks, maar bij de Nederlandse vaak moeizaam.
Er zijn btw heel veel mannen die dit doen. Is het het waard? Jazeker. Als je het voor de vrouwen doet moet je behalve je lengte er wel goed uitzien, want ik ken genoeg lange mannen met een kutkop die nog altijd single zijn (geweest).
Tough world.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ~1.70 ofzo
als ik ~1.94 was zou ik echt kuttenvernietiger zijn geweest
Paar jaar geleden in de Filippijnen ontmoette ik een meisje die leek 16 ofzo maar ze moest en zou met me meegaan naar m'n hotel. Toch maar even naar d'r ID gevraagd, bleek ze gelukkig 21. Die meiden daar zien er allemaal zo jong uit.quote:
YEAHH!quote:
Je hebt zelf gezegd dat dat een troll wasquote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben 185, waar ik door hdd (height dysmorphic disorder) in het verleden mijn dijbenen met 8 cm heb laten verlengen (was eerst ~ 177 cm). 8 cm is vergeleken met een totale lichaamslengte niet veel, maar toch doet iedereen zo moeilijk over wat luttele centimeters.
Anyway, ik geef toe dat ik nu veel makkelijker aan de vrouw kan komen. Voorheen ging het wel aardig bij vooral buitenlandse chicks, maar bij de Nederlandse vaak moeizaam.
Er zijn btw heel veel mannen die dit doen. Is het het waard? Jazeker. Als je het voor de vrouwen doet moet je behalve je lengte er wel goed uitzien, want ik ken genoeg lange mannen met een kutkop die nog altijd single zijn (geweest).
Tough world.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |