Wat ik begrijp niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En De Jong heeft niets verteld aan de KNSB?
Ouwe chagrijn is het.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef thettes het volgende:
De muziek staat ook veel te hard op dat EK voor Bob.
Bob
Driequote:... en op één tiende van de nummer vier.
Ja we weten dat je alle namen uit lang vervlogen tijden in je hoofd hebt zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan niet tippen aan Kees Verkerk, Ard Schenk, Hilbert, Harm, Adje, Hans van Helden, Piet Kleine, Falko Bennetje van Burg, Ids of Ris en Mart.
Geen volks-en-of cultheld.
Gewoon een chagrijnige vent die de harten niet steelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja we weten dat je alle namen uit lang vervlogen tijden in je hoofd hebt zitten.
En verder wat er gezegd is, lekker boeiend als het Nederland een plek op het WK kost, het is een olympisch seizoen, WK boeit geen fuck.
En volgens mij is Bob gewoon een autist, en het dan zo ver schoppen enzo, baasHij is de Cadel Evans van het schaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bob is geen echte game-changer maar dit soort buitenbeentjes heeft een sport gewoon nodig.quote:Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes... the ones who see things differently -- they're not fond of rules... You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them, but the only thing you can't do is ignore them because they change things... they push the human race forward, and while some may see them as the crazy ones, we see genius, because the ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do.
Harde scheten blijven het langst meuren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is dit het Bob de Jong-fantopic
Bedankt tong voor het starten van het Bob de Jong-fantopic
Onjuist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harde scheten blijven het langst meuren.
Kut. Ga ik weer niet voor de ijskast.quote:
Zeker op dat ijs inderdaad.quote:
Gerard van Velde is GOD samen met Dennis Bergkamp.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is de Cadel Evans van het schaatsen.
Nou ja hij reed gewoon niet goed in Vancouver, de eerste helft van de race was zeer zwak en toen kwam ineens toch nog een heel rare versnelling die hij doortrok tot het einde. Bovendien juichte hij heel raar direct na zijn race, alsof hij dacht 'oh nee hier mag ik eigenlijk niet blij om zijn'. En toen had Kramer nog niet gereden. Ik vond het zelf bijna lijken alsof hij was omgekocht door de Koreanen ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef Felagund het volgende:
Het niet afmelden als reserve was idd niet heel netjes. Maar ik snap niet waarom hij niet mag juichen als hij medaille heeft gewonnen. Buiten dat een bronzen medaille voor hem misschien niet goed genoeg is, als olympisch kampioen.
Volkomen terecht, want hij won daardoor een medaille terwijl ie anders buiten de prijzen zou zijn gevallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef Felagund het volgende:
Het niet afmelden als reserve was idd niet heel netjes. Maar ik snap niet waarom hij niet mag juichen als hij medaille heeft gewonnen. Buiten dat een bronzen medaille voor hem misschien niet goed genoeg is, als olympisch kampioen.
Ik vind hem ook wel te vergelijken met Joop Zoetemelk. Die had de pech eerst tegenover Merckx te staan en kwam daarna Hinault tegen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is de Cadel Evans van het schaatsen.
Romme en Kramer waren/zijn ook nog eens goede allrounders, terwijl Bob de Jong enkel op de lange afstanden iets presteert. Ook wel treurig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel te vergelijken met Joop Zoetemelk. Die had de pech eerst tegenover Merckx te staan en kwam daarna Hinault tegen.
De Jong trof eerst Romme en nu Kramer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Romme en Kramer waren/zijn ook nog eens goede allrounders, terwijl Bob de Jong enkel op de lange afstanden iets presteert. Ook wel treurig.
Respect voor de sportman. Daar zie je mij niet over zeiken. Als mens is het een zak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Nederlanders altijd zonder reden op grote sporters moeten haten.
Joop is ook geweldig als verliezer en als mens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel te vergelijken met Joop Zoetemelk. Die had de pech eerst tegenover Merckx te staan en kwam daarna Hinault tegen.
De Jong trof eerst Romme en nu Kramer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:14 schreef Felagund het volgende:
Wat mij betreft vooral hierom. Nou ja, hij heeft Kramer inderdaad verslagen, misschien was hij daarom zo aan het overacten.quote:De Jong: "Ik kan Kramer verslaan"
Bob de Jong gaat in Vancouver voor een verrassing zorgen, zo zegt hij zelf. "Ik kan Sven Kramer verslaan."
De Jong doet zijn uitspraak in een interview met Mart Smeets voor de documentaire "Het is niet makkelijk om Sven Kramer te zijn". De olympisch kampioen op de tien kilometer in Turijn gaat zelfs nog een stap verder.
"Ja, hij is verslaanbaar. Ik heb een theorie in mijn hoofd en die ga ik nog niet verklappen", aldus De Jong. "Ik loop het al drie jaar te roepen, dat ik Sven Kramer kan verslaan."
De eerste afspraak is op zaterdag 13 februari, wanneer in Vancouver de vijf kilometer verreden wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |