Ik heb behoorlijke rugklachten en wat hier echt de truc is: goed stevig knopen. Zodra de doek (of Boba) een millimetertje te los hangt, voel ik het in alles (en heb ik dagen erna nog last).quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef Cwen het volgende:
Kyara
Vraagje hè: ik heb behoorlijke rug- en bekkenklachten en een 4.5 maanden oude baby van 8 kg. Ik wíl haar zo graag dragen, maar het gaat gewoon niet. Ik heb een geweven doen en kan haar goed op m'n buik knopen, maar zodra ik langer dan 5 minuten loop met haar, neemt de pijn flink toe. Ik had het me zo anders voorgesteld... Heeft iemand hier ervaring met dragen en rug/bekkenklachten?
Wij hadden een tijd lang gewoon armwarmers gebruikt. Die van een volwassene past prima op de benen van een babyquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Piekie81 het volgende:
bedankt voor de tips! Ik ga kijken of we nog iets hebben dat voor beenwarmer door kan gaan. Kan je die babylegs trouwens ook in gewone winkels kopen?
Oh, wat tof.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
maillots \O/ beenwarmers en gevoerde laarsjes, evt een wollen of fleecepak van bijvoorbeeld cosilana of hoppediz
Ik vond Je porte mon bebe echt fantastisch, lekker zacht en makkelijk knoopbaar. Wel maar tot een kilo of 7 a 8, daarna is geweven wel noodzakelijk, rekbaar zakte baby te ver naar beneden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Soempie het volgende:
Even een vraagje zonder bij te lezen.Ik heb een Neobulle Louis, maar nu vond ik in de kast (ooit gekregen, maar vond hem niet zo mooi) een andere draagdoek die een stuk soepeler is en zachter, beetje rekbaar ook. Dat vind ik veel fijner dragen en het knoopt voor mij ook gemakkelijker.
Nu ben ik dus op zoek naar een mooie doek, die ook zachter, soepeler, enz. is dan de Neobulle. Iemand hier ervaring met de Neobulle en dus voor mij kan vergelijken?
Ik zat te denken aan een Je Porte Mon Bébé, maar is die ook echt soepeler en makkelijker te knopen?
Wat tof! Heel graag, maar heb je hem niet zelf nodig? Een keer uitproberen is trouwens genoeg, dan weet ik of ik hem ook wil bestellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:16 schreef Kyara het volgende:
Soemp, ik heb een Calin bleu, als je wilt mag je die wel lenen om uit te proberen?
Geweven is niet stuggerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:34 schreef Enfermera het volgende:
Ben in juni uitgerekend en begreep dat tricot warmer is maar makkelijker te knopen voor een beginner, en geweven wat 'stugger' maar koeler.
zoek even rond op de draagdoekenmarkt op facebookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:54 schreef Enfermera het volgende:
Oke, hartstikke bedankt allemaal voor de tips en adviezen! Ik ga dan zeker voor een geweven doek
Nog een laatste vraag dan; waar hebben jullie je geweven doek vandaan, welke merken zijn fijn? Ik zoek een grijze effen doek denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |