quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Klodio komt er ook bij. Tijd voor streamswitch.
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Rica het volgende:
Man man wat een stel facking slangen bij elkaar.
dat komt allemaal van sponsor hornbachquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Er ligt al genoeg hout voor een barre winter zie ik
[ afbeelding ]
Hij heeft geschept hoor!!! wel 3 keerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:36 schreef DJRetard het volgende:
Zit ik net te kijken, Staat Harold er weer bij te kijken en niks te doen
Je man heeft gelijk. Een leizig geluid heeft ie ja. En dan rekt ie bepaalde klanken ook nog. Vrij akelig om aan te horen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn man die alleen af en toe het geluid hoort van Utopia, vind dat Hakin een rot stem heeft!
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik. Van mij mag de stream de hele dag op Rienks houtwerk of Andrea en Isabella's tuintje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...
Hij heeft al meer dan Billy gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Breaking New Harold is aan het werk!
Weet je hoe ze mensen noemen die in Delft geboren zijn kalfskoppen, dus Harold is een kalfskop!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft geschept hoor!!! wel 3 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |