Leuk, Egmond! Maar waarschijnlijk loop ik je morgen mis. Ik verwacht om 12 uur zeker weer weg te zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Quoi het volgende:
Hier gaat het pootje nu hoog. Ik zal de details besparenEenmaal bezig ben ik toch gaan bowlen met nichtjes en rondstiefelen.
Ik twijfelde over morgen maar ik ga mee naar Egmond. Ik zal proberen alle Fokkers actief te spotten, maar ben dus - zoals bekend - een blind paard op dat vlak. Spreek me dus vooral aan als je me ziet, de intentie is daar! Intussen - als de mannen de HM lopen - ga ik goede horeca opzoeken.
Ik had vandaag een paniekmomentje over mijn HM. Maar ook al doe ik nu een week niks, dan haal ik de voorbereiding nog makkelijk. Vertrouwenén langzame LDLs
Corniel, de bril is cool
[..]
Reeuwijkse plassen geworden? Ook mooie omgeving, nooit gelopen nog!
Reeuwijkse Plassenloop, half maart. Aanrader. Ik heb daar twee jaar geleden de 15 km gedaan, min of meer de route die jullie daar ook gelopen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, zie LIF / [Hardlopen] #671 - Zandloperweekend
Heb echt genoten. Ik ga daar vaker lopen.
Ja, alleen valt die wedstrijd bijna samen met de CPC. Maar ik ga 'm ooit lopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Reeuwijkse Plassenloop, half maart. Aanrader. Ik heb daar twee jaar geleden de 15 km gedaan, min of meer de route die jullie daar ook gelopen hebben.
Ik sta in het laatste startvak dus ik moet veel inhalen. Normaal loop je sneller dan mij dus ik gok er niet op morgen. Ik hoop onder de 2 uur te duiken, maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten dus uitlopen is mijn doel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tas is ingepakt, schoenen staan klaar. De kuit is nog niet helemaal hersteld maar ik durf het wel aan. Er is nog twijfel over kort/kort of lang/kort. Ik wil op de Virrata maar gezien de kuitperikelen gaan de Kinvara's ook mee. Mijn startnummer is in vak bruin, wie weet zie ik een aantal van jullie nog. Ik verwacht sowieso dat Daywalk3r me rond 18km voorbij vliegt
Ik ga zeker niet voor een snelle tijd. Alles hangt af van hoe mijn kuit zich houdt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik sta in het laatste startvak dus ik moet veel inhalen. Normaal loop je sneller dan mij dus ik gok er niet op morgen. Ik hoop onder de 2 uur te duiken, maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten dus uitlopen is mijn doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |