inderdaad, overlopers is 1ding maar afvalligen.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Overloper![]()
Aan de andere kant hadden de co.uk trailers gisteren plezier op de baan
Heb je onze volgende trail HM al gezien?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, overlopers is 1ding maar afvalligen.....
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ik heb dan een zonnebril op sterkte nodig, die ik niet heb. En zonnebrillen op sterkte zijn vaak van die aviators, daar ga je ook niet echt mee rennen...
ik zo ook, alleen nog even wakker wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En ik ga km's over het strand makenEn hoogtemeters
Minder dan de 7^^ volgens mij. Niks om je druk over te maken iig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Paar hoogtemeters maar toch? Tenminste als ik zo dat grafiekje zag.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je onze volgende trail HM al gezien?
In het westen de schittering van de zon op nat asfalt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Voccar het volgende:
Vanmiddag zonnebril nodig gehad? Zal dan bij jullie wat beter geweest zijn dan hier in het oosten, ben toch behoorlik nat geregend.
to da bone jongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Nirak het volgende:
Kluizenaar, goed gelopen man!
En Semtex "om" naar trailrunnen of blijf je toch op de weg?
Vandaag in het centrum om een Ipad 1 en iPhone 4s om te ruilen voor een Ipad air. En waar komen we mee thuis: en Ipad air en nieuwe hardloop kledingWeer een maat kleiner dan ik nu heb. Ik pas nu dus in de XL dames kleding
Off-topic: waar kun je je ipad 1 nog inleveren voor korting? Ik wil ook een Air!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Off-topic: waar kun je je ipad 1 nog inleveren voor korting? Ik wil ook een Air!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Nirak het volgende:
Vandaag in het centrum om een Ipad 1 en iPhone 4s om te ruilen voor een Ipad air. En waar komen we mee thuis: en Ipad air en nieuwe hardloop kledingWeer een maat kleiner dan ik nu heb. Ik pas nu dus in de XL dames kleding
weet je mevrouw van je verslaving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dat ligt eraan welke verslaving je bedoeld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet je mevrouw van je verslaving?
Ik eet van twee walletjesquote:
Beidequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Nirak het volgende:
Kluizenaar, goed gelopen man!
En Semtex "om" naar trailrunnen of blijf je toch op de weg?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef Nirak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even gegoogeld, mooi plekje!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, omkleden en off to Oreti Beach (voor de filmkenners hier, dat is waar "The world's fastest Indian" is opgenomen)
Reeuwijkse plassen geworden? Ook mooie omgeving, nooit gelopen nog!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik geniet nog steeds na van mijn loopje rondom de Reeuwijkse Plassen. Precies wat ik nodig had op een verder enorm zware dag. Wat is hardlopen toch een fantastische sport.
Ik heb gewoon een oakley maar dan op sterkte, het kost wel aardig wat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ik heb dan een zonnebril op sterkte nodig, die ik niet heb. En zonnebrillen op sterkte zijn vaak van die aviators, daar ga je ook niet echt mee rennen...
Ja, zie LIF / [Hardlopen] #671 - Zandloperweekendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Quoi het volgende:
Reeuwijkse plassen geworden? Ook mooie omgeving, nooit gelopen nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |