Wikipedia heeft een goede samenvatting. Ikzelf heb slechts flarden gelezen voor een essay, eruit gepikt wat ik nodig had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik snap zijn punt, dat is je wel duidelijk. En een boek vol van zijn punten maakt het voor mij niet duidelijker. Dus dat boek dan lezen, lijkt me tijdverspilling.
Maar jij hebt het kennelijk gelezen. Niet mee eens?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom kaap je dit topic?
Niet dat ik zin had een nieuw deel te openen, maar gewoon: WAAROM???
Hell, zijn punt is overduidelijk..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wikipedia heeft een goede samenvatting. Ikzelf heb slechts flarden gelezen voor een essay, eruit gepikt wat ik nodig had.
Als je zijn punt al snapt, dan is het boek lezen wellicht tijdverspilling.
Echt hoor..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:01 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Gewoon zsm. een nieuwe openen.
Oh ja, en ik wilde deze olijke TT.
jep het is zaterdag. sjabbat begint volgens het jodendom 18 minuten voor zonsondergang en duurt tot 25 uur als op onze zaterdag de zon volledig onder is. ze doen altijd wat tijd erbij om te zorgen "dat ze het niet verkeerd doen" want owee owee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Kees22 het volgende: [..] Nee, maar ik meen me te herinneren dat je op sabbath, zaterdag dus, ook niet mocht/kon internetten. Dus vanwaar je huidige bijdrage? Het is inmiddels wel zaterdag, namelijk.
Voor de goede orde: ik vond zelf dat jouw straatje niet beledigend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij spreekt er genoeg aan. Lees het boek maar, het past helemaal in jouw straatje.
Hetero's en homo's? En nu?quote:
Nee, tuurlijk niet. Jij mag tegen mij ook zeggen dat Dershowitz zijn The Case for Israel in mijn straatje past.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik vond zelf dat jouw straatje niet beledigend.
(Daar was wat twist over)
Daar was géén twist over: ik was het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat dat beledigend was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was géén twist over: ik was het er niet mee eens.
Tussen hetero's en homo's?quote:
Want? Ik was het er niet mee eens "dat het te ver ging"quote:
Nou, aan mij zal het niet liggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat ook. Dat gaat de hele wereldbevolking aan.
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Ik was het er niet mee eens "dat het te ver ging"
Ik sta die niet voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |