Is dat een vereiste dan? Ik ben niet meer te redden..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:34 schreef SquashBanana het volgende:
En dat maakt je leven beter op welke manier precies?
Toegang tot een camera die in de baarmoeder van Billy wordt geplaatst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:35 schreef Basxt het volgende:
kan je ook "expliciete" shit zien met die pas?
ff seriiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toegang tot een camera die in de baarmoeder van Billy wordt geplaatst.
Zie je t kindje van haar en Paul groeien..
Wat dacht je zelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:35 schreef Basxt het volgende:
kan je ook "expliciete" shit zien met die pas?
had me gelukkig al bedacht voor de aankoop van zo'n pasquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoals veel streamers Huub in de gouden kooi sympathieker vonden dan mensen die alleen de uitzendingen volgden..(klein voorbeeld)
Nouja, knippen op de juiste plaatsen , en het verhaal klinkt ineens heel anders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik merk dat gesprekken worden ingekort, niet zo zeer verdraaid.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:34 schreef SquashBanana het volgende:
En dat maakt je leven beter op welke manier precies?
Ja weet je, ik heb het deze week ook twee keer op tv gezien en hier op het forum een paar topics gelezen. Ik snap ook heus wel dat het kijken naar de deelnemers en ruzies, roddels etc. vermaak is. Waar ik dus echt niet bij kom is dat mensen alle achtergronden van de deelnemers gaan doorspitten en die streams uren per dag volgen. Iedere gebeurtenis of er nou een scheet wordt gelaten of dat er een ruzie ontstaat wordt geanalyseerdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:03 schreef Iwanius het volgende:
Nou dat de rest van de wereld zijn schouders ophaalt en zegt: "i told you so."
[..]Hij is wel leuk gevonden. Denk maar zo:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |