deat gozertje uit de clip schijnt later een beetje naast zijn schoenen te zijn gaan lopen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef Qunix het volgende:
Discriminatie nummer! White guy...
Wel goeie video hierbij!
trusten wolfje. en niet stiekem de getelde schaapjes opvreten he!quote:
ik neuk ze de moederquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten wolfje. en niet stiekem de getelde schaapjes opvreten he!
Ik had laatst bij Arnhem een vos voor de auto. Ik deed een vloekje van schrik maar het beest zei niks.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten wolfje. en niet stiekem de getelde schaapjes opvreten he!
dus...slapen jij!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik neuk ze de moeder
grgr avondploeg
Ze blaffen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had laatst bij Arnhem een vos voor de auto. Ik deed een vloekje van schrik maar het beest zei niks.
Nu weet ik nog niet welk geluid ze maken...
MArianne Vos?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had laatst bij Arnhem een vos voor de auto. Ik deed een vloekje van schrik maar het beest zei niks.
Nu weet ik nog niet welk geluid ze maken...
ah, okquote:
hoi Watson!quote:
quote:
Alles is goed vandaag.quote:
Hai Mint!quote:
Oud, gevoelsmatig ergens begin jaren 80quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:07 schreef Qunix het volgende:
Dit is een plaatje wat ik weer niet ken.
trusten en doe de groeten aan je bamboestengel!quote:
Trustequote:
En dan ook nog Ria Valk ?quote:11 januari: Jett Rebel, Diggy Dex en Kleine Dondersteen bij B&W
(11-01-2014) Jett Rebel, Diggy Dex en Kleine Dondersteen zijn in de nacht van vrijdag 10 op zaterdag 11 januari te gast bij Barend en Wijnand.
11 januari: Kraantje Pappie, The Tightropes, Gianna Tam in Freaknacht
(11-01-2014) Kraantje Pappie, The Tightropes en Gianna Tam komen in de nacht van vrijdag 10 op zaterdag 11 januari langs in de Freaknacht.
Die herkende ik helaas niet voordat ze het refrein lieten horenquote:
Ik ook niet. Die daarvoor overigens ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die herkende ik helaas niet voordat ze het refrein lieten horen
Die hoorde ik vrij snel. Ken die tekst ook vrij goed. Goede plaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die daarvoor overigens ook niet
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
jemig...tis eeuwen voor mijn tijd en zelfs ik ken Bachman Turner OVerdrive...
Wie niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
jemig...tis eeuwen voor mijn tijd en zelfs ik ken Bachman Turner OVerdrive...
Alleen het refrein was voor mij herkenbaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoorde ik vrij snel. Ken die tekst ook vrij goed. Goede plaat.
Goed anthem ook.
als een feline kat nee als een echte kat was wel duidelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen het refrein was voor mij herkenbaar
ja, punten eraf omdat ze dat wel weten, maar BTO niet kennenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laura, grootste vieze apenaids ooit.
Dit wist ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
kennen jullie btw Kurt Nielsson nog? van She's so high, die noorse hobbit die world idol won? zijn She's so high was een cover. het origingeel werd gezongen door de zoon van Bachman van BTO. dat zijn pas vragen voor popquiz.
en daarom horen wij in een popquiz!quote:
Nouja ik wist niet dat het de zoon was maar ik had die link tussen die 2 namen wel al gelegd. En wist dat Bachman/Turner 2 namen waren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarom horen wij in een popquiz!
dan heb je vandaag iig iets nuttigs geleerd....nou ja..nuttig...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik wist niet dat het de zoon was maar ik had die link tussen die 2 namen wel al gelegd. En wist dat Bachman/Turner 2 namen waren.
Dit wist ik allemaal wel. Die Belg eindigde als 3e toch? Maar zijn naam is weinig interessant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb je vandaag iig iets nuttigs geleerd....nou ja..nuttig...
weet je btw wie er 2e was bij die World Idols die gewonnen werd door Kurt Nielssen? Kelly Clarkson. ene Jamai werd trouwens laatste.
goed...waarom weet ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |