quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Gierig, arrogant, grootheidswaanzin, narcistisch
Ik ben van alles precies het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Gierig, arrogant, grootheidswaanzin, narcistisch
Dat is niet echt een Nederlandse eigenschap. Meer een randstedelijke en noordelijke heb ik het idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik zie Nederlanders als gierig, maar of buitenlanders ook zo tegen nederlanders aankijken weet ik echt niet.
En coor de luie medemensch onder ons: ONZ / Tattas be likequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef Solo14 het volgende:
Kijk naar tattas be like daar kun je vinden hoe ze naar ons kijken.
doen ze ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:07 schreef eend112 het volgende:
Ze denken dat iedereen hier weed rook
Ik heb op Netflix twee seizoenen een Noorse serie gekeken: lillyhammer, waar ze 8 van de 10 Noors praten. En ja, op een gegeven moment komt alles zo Nederlands over lijkt welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef JennaSometimes het volgende:
De Noren vinden dat het Nederlands op Noors doet klinken, alleen kutter.
Heb ik van een programma waarin een Noor gaat speeddaten met een aantal ¿bekende? Nederlanders.
met je kutgrappenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
kutvolk behalve frieze
en ik mag blij zijn dat ik er 1 ben hahahaha
Waar in Friesland? Toevallig rondom Leeuwarden?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
kutvolk behalve frieze
en ik mag blij zijn dat ik er 1 ben hahahaha
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 03:31 schreef KingRoland het volgende:
beter gewoon een provincie van Duitsland worden...
En toch zit er een kern van waarheid in. Wij Nederlanders hebben erg weinig zelfreflectie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |