Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Geen briefjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik hoop wel dat we wat extra tebblutjes krijgen morgen
Even over bellen andersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Amersfoort heeft tabletsquote:
Reserve, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Klamp jezelf vast aan de kapstokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Amersfoort heeft tablets
Maar tegen de tijd dat dit tuig allemaal heeft besloten wat ze in ronde 1 willen eten lig ik al van mijn graat van de honger denk ik
Oh wat hipquote:
#69quote:Maar tegen de tijd dat dit tuig allemaal heeft besloten wat ze in ronde 1 willen eten lig ik al van mijn graat van de honger denk ik
Je kunt online de kaart vast bekijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe werken die rondes eik? Kunnen we ons alvast voorbereiden zodat we tijd hebben
8! wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt online de kaart vast bekijken
www.shabushabu.nl
Je mag 8 dingen per persoon per ronde bestellen geloof ik met lunch
Als er op een plaatje op de kaart 3 stukje sushi staan, dan krijg je die drie dingen als je dat bestelt. Als er twee mini loempia's op het plaatje staan, krijg je er twee als je het 1x bestelt enz.
Als je bv beefblokjes wilt (klein gesneden biefstuk), dan klik je op 1x op de tablet. Als andere personen het ook willen klik je hem bv op 6x. Dan krijg je het op 1 groot bord, die biefstuk, en daar ga je dan met zijn allen uit graaien
Heel je tafel komt dus vol te staan met allemaal kleine hapjes en je kunt nemen wat je wilt!
Vlees, vis, aardappeldingetjes, komkommer, salade etc.
Dat kan vast, maar ik denk niet dat we vrienden gaan maken als we 13x willen pinnen voor 1 lunchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef roos85 het volgende:
En anders kan je vast wel wel het bedrag per persoon bij Shabu zelf pinnen.
Uitgelezen kans om het te proberen iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En geen ontbijt neem ik aan
Ik eet op zo'n zaterdag meestal toch pas om 12.00/12.30 dus
Maar misschien een mooie kans om een keer wat sushi te proeven dan. Heb het namelijk nog nooit op maar ik heb het idee dat ik er niet van hou omdat ik sowieso niks om vis e.d. geef.
Weet niet.. kan ook zijn dat ze dat liever dan cash hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan vast, maar ik denk niet dat we vrienden gaan maken als we 13x willen pinnen voor 1 lunch![]()
Bij Shabu heb ik het echt nog nooit meegemaakt dat ze het ook echt deden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag dat bij die Cubanita de regels waren dat je op de onbeperkte avonden 2,50 betaald voor niet opgegeten tapas
Ah, bij de shabu ook zie ik.
Als die fuckers mij 21 minuten belkosten aftroggelen kunnen ze aan het gasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan vast, maar ik denk niet dat we vrienden gaan maken als we 13x willen pinnen voor 1 lunch![]()
En anders ontleed je het en frommel je het tussen twee schoteltjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Shabu heb ik het echt nog nooit meegemaakt dat ze het ook echt deden.
Dat is meer om mensen af te schrikken die bv 12 lamskoteletjes bestellen en er dan maar 2 opeten
Nee.. Meestal 3 a 4.. Net als ik bij diner doe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
HeheMaar bestellen jullie dan ook echt 8 gerechtjes in 1 ronde? Ik denk dat ik dan met ronde 1.5 al vol zit
alhoewel t wel eenhapsgerechtjes zijn natuurlijk.
Terwijl de oobstert net aan komt lopenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En anders ontleed je het en frommel je het tussen twee schoteltjes.![]()
![]()
![]()
Ga je nou lelijk lopen doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we jullie niet leuk vinden doen we gewoon 2 rondes 8 bestellen en zijn we daarna pleitos
Meestal een stuk of 4 dingen die ik echt zelf wil en dan vaak nog wat gezamelijke dingen als komkommer, champignons e.d.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
HeheMaar bestellen jullie dan ook echt 8 gerechtjes in 1 ronde? Ik denk dat ik dan met ronde 1.5 al vol zit
alhoewel t wel eenhapsgerechtjes zijn natuurlijk.
quote:
Toek wil in je broekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand heeft mij al vier dms gestuurd (nee niet knoflook) maat ik reageer niet want afgeknapt
blijft ie maar sturen, zo irritant.
Bakkesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee minuten over tijd. Slapen jij
Heb je eik nou al eens uitgevogeld wat <3G was. Want ik kan er nog steeds niet van slapenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand heeft mij al vier dms gestuurd (nee niet knoflook) maat ik reageer niet want afgeknapt
Het gaat zo gezellig worden morgen met alle lillukurds bij elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het jou oplucht mag dat bestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik hem een corrigerende tik op zijn achterhoofd geven?
Nee! Stom he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je eik nou al eens uitgevogeld wat <3G was. Want ik kan er nog steeds niet van slapen
Match made in heavenquote:
Jij had er zo leuk tussen gepastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het gaat zo gezellig worden morgen met alle lillukurds bij elkaar
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:07 schreef IrishBastard het volgende:
Potdomme.
Mag ik Yasha met mijn vuist in d'r buik slaan?
Die bounced toch terugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:07 schreef IrishBastard het volgende:
Potdomme.
Mag ik Yasha met mijn vuist in d'r buik slaan?
Is ook knap vervelend. Kom je daar op de SEHquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iets wat jouw Piemol de komende tijd iig niet gaat doen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou jullie Paradepaardje zijn geweestquote:
Dit vraagt nadere uitlegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was echt maar een grapje he! Even voor de goede orde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou jullie Paradepaardje zijn geweest
Had leuk bij je pooony gepast.
Maar helaasch...ik heb mijn verplichtingen dit weekend elders
<3G is gewoon kutinternetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je eik nou al eens uitgevogeld wat <3G was. Want ik kan er nog steeds niet van slapen
Goed dat je het even zegt, ik zat al klaar met een scheermesjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was echt maar een grapje he! Even voor de goede orde.
Goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens. Hoe gaat het met je mediaspelert?
Ik denk het welquote:
Jij met je tere zieltjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt, ik zat al klaar met een scheermesje
Whahaha, ja....ik.....teerquote:
Dan moet je er wat lucht bij pompen met een fietspomp ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ok. Als een bijtje bij een bloemetje komt, en hij gaat het bloemetje binnen om het tebestuiven
dan kán het zijn, dat als het bloemetje en het bijtje heel erg goed op elkaar
aansluiten
dat ze dan vast komen te zitten. Omdat het bloemetje zuigt. Dat heet dan vacuüm.
En dan moeten het bloemetje en het bijtje naar het ziekenhuis
Ik hou niet van onnatuurlijk opgeblazen dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je er wat lucht bij pompen met een fietspomp ofzo.
Dan is Bijtje zo weer een Vrij ende Blij Bijtje
Ah, we hebben een ervaringsdeskundige hierquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je er wat lucht bij pompen met een fietspomp ofzo.
Dan is Bijtje zo weer een Vrij ende Blij Bijtje
Ik krijg beeldenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, we hebben een ervaringsdeskundige hier
Dank je, ik krijg al beelden bij het idee van daarop te googlen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet googlen op pussy pump, overigens. Dan krijg je pas beelden
Bewegende beelden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, ik krijg al beelden bij het idee van daarop te googlen.![]()
En ik wilde net gaan slapen, zal voorlopig wel niet zo goed lukken.
Gelukkig niet.quote:
quote:
Goed idee, ik schenk er ook nog een in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Siesuswaar sjekamammeeseseursjeezmwa
Ik deed 'm hardopquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Siesuswaar sjekamammeeseseursjeezmwa
Ja, ik gaat ook zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik niet, ik draai me om en ga lekker slapen
Als ik dat hier nu ga doen krijg ik serieus ruzie met de buurvrouw, denk ik.quote:
Ik heb ook al slecht geslapen en dat heeft mijn schoonheid geen goed gedaan dus jullie zijn gewaarschuwdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:23 schreef roos85 het volgende:
Ik word gestraft omdat ik gisteren lillik heb gedaan![]()
Eerst ging de wekker van de meneer om 5:30 af![]()
terwijl ik die niet had ingesteld. Wil ik gaan verder slapen krijg ik een bloedneus
![]()
#liefdagboek
quote:
Ga je van die Marijke Helwegen-lippen maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:53 schreef indaha het volgende:
Ik heb ook al slecht geslapen en dat heeft mijn schoonheid geen goed gedaan dus jullie zijn gewaarschuwd![]()
Nu even douchen en kijken of ik er nog wat aan kan plamuren of botoxen
Ow jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je van die Marijke Helwegen-lippen maken?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow jaen zal ik dan een duifje meenemen , roekoe roekoe
Voor de duifblokjes, goed ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:18 schreef indaha het volgende:
Ow jaen zal ik dan een duifje meenemen , roekoe roekoe
Wij vertrekken om kwart over 10 en zijn dan rond half 1 in Amersfoort , dus ruim op tijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog even, moet rond half 12 weg. Maar goed ook want ik heb pas 1 bak koffie op en ik zit nog in badjas
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Laysa het volgende:
Veel plezier Shabu gangers...Ik kom definitief niet. Ik ben nu al in een kut stemming
Sterktequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Laysa het volgende:
Veel plezier Shabu gangers...Ik kom definitief niet. Ik ben nu al in een kut stemming
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Laysa het volgende:
Sterkte straks - voor je exquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef Laysa het volgende:
Sterkte ermeequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Laysa het volgende:
Tis allemaal geen werelddrama![]()
maar gezellig ben ik er niet van![]()
noue houdoe en fijne dag
goed idee, denk dat ik dat stukje Starbucks en boek ook ga doen vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:55 schreef Toekito het volgende:
Zo via starbucks naar de trein en dan lekker lezenhopelijk vergeet ik niet uit te stappen
Begint al goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:59 schreef Toekito het volgende:
Goede reis allemaal. Zag op mijn traject al treinen uitvallen net
Rotterdam. Nou ja we zien welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Begint al goedWaar kom je vandaan?
O, ik wilde aanbieden om je ergens op te pikken maar ik kom echt van de hele andere kant, dus dat wordt 'm niet helaas.quote:
niet nodig joh. Zijn wat treinen tussenuit dus moet een andere trein nemen. Maar door de vertraging ben ik er niet eerderquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, ik wilde aanbieden om je ergens op te pikken maar ik kom echt van de hele andere kant, dus dat wordt 'm niet helaas.
FOK! ziet allesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Indaha en haar meneer zijn de onderweg, zag ze net bij de bushalte.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef indaha het volgende:
Staan we bij de bushalte stopt er een auto en komt het hoofd van Cat tevoorschijn die ons smakelijk eten wenst
Jij mag niet Fokken onder het rijdenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Cat22 het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:16 schreef Takaiki het volgende:
Als ze kan Fok!ken kan ze ook een woordje leggen
Hoe laat moet jij vertrekken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:55 schreef Toekito het volgende:
Zo via starbucks naar de trein en dan lekker lezenhopelijk vergeet ik niet uit te stappen
Staan we bij de bushalte stopt er een auto en komt het hoofd van Cat tevoorschijn die ons smakelijk eten wenst
zou niet eens de kleur en tekening van dat ding kennen zonder googlequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net voor het eerst een briefje van 200 in mijn handen gehad
Nip trakteert!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef Oognip het volgende:
Stinkerds!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nip trakteert!
Wij liggen nog in bed
jij woont op fietsafstand, dus dat snap ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nip trakteert!
Wij liggen nog in bed
Nijmegen - Amersfoort ga ik iig niet op de fiets doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij woont op fietsafstand, dus dat snap ik.
Lol!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef Oognip het volgende:
Yashaaaaa, die <3G ligt aan mijn laptopOp mijn telefoon zie ik het niet. Op mijn laptop in Firefox staat er een G achter (soms) en in safari staat er een vierkantje achter. Maar ik begrijp nu waarom niemand het ooit gezien heeft
Vanaf nu weer rustig slapen dus.
valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nijmegen - Amersfoort ga ik iig niet op de fiets doen
Wat een anti-climaxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:33 schreef Oognip het volgende:
Yashaaaaa, die <3G ligt aan mijn laptopOp mijn telefoon zie ik het niet. Op mijn laptop in Firefox staat er een G achter (soms) en in safari staat er een vierkantje achter. Maar ik begrijp nu waarom niemand het ooit gezien heeft
Vanaf nu weer rustig slapen dus.
Jij trakteert vandaag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:25 schreef Oognip het volgende:
*checkt portemonnaie*quote:
dan loop je achter me zeker?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu op station amersfoort, tot zo!
Enige en enigstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:36 schreef indaha het volgende:
Wij zijn er, we gaan vast naar binnen want het regent en we moeten plassen
![]()
Volgens mij zijn we de enigste klanten
gezellig. Ik dool vlakbij rond aldus google.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:36 schreef indaha het volgende:
Wij zijn er, we gaan vast naar binnen want het regent en we moeten plassen
![]()
Volgens mij zijn we de enigste klanten
Zeau, thuis van het werk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef indaha het volgende:
Ga van die telefoon af en doe sociaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Toekito het volgende:
IB gooit verdomme gewoon met tonijn, de leip!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeau, thuis van het werk.
Midden op de weg vol in de ankers.![]()
Ik zag mini en maxi staan en dacht: ' zou het?'
En het zou!
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga van die telefoon af en doe sociaal.
Dat ding moet je operatief verwijderenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga van die telefoon af en doe sociaal.
Extreme cheapskatesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh my god, kom net iets tegen op Facebook, hoe kan je als man met zo'n vrouw samenlevenHardstikke goed om zuinig te zijn, maar water tig keer herhergebruiken om te koken en saus vanaf het bord weer terug in de fles schrapen
http://www.vkmag.com/magazine/stephanie_is_nogal_zuinig
Voornamelijk huiveren in mijn geval denkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Extreme cheapskates![]()
Regelmatig te zien op TLC. Ik kijk, lach en huiver.
ja tussen mij en IB uiteraard. Lelijke vent is het.quote:
Hij mag er best wezenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja tussen mij en IB uiteraard. Lelijke vent is het.
Wat is het toch een knappe kerelquote:
Ow, dat ga ik ook een keer bestellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Mooie foto!
Daarnet bestelling van Zooplus binnen gehad, voer, kauwsticks en snoepjes. Zat ook nog een kalender bij (leuk!) en ik had van de spaarpunten een zakje kattenpudding er bij laten doen. Dacht eens kijken of ze dat lusten. 2 eetlepeltjes pudding per eetbakje gedaan, neergezet, en 3x nomnomnom verder was het weer op.![]()
Succes dus!
Dat Whut? hoofd!quote:
Ja, dat vind ik ook wel interessant klinken... alhoewel die van ons ook heel dol zijn op zelfgemaakt ijsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik ook een keer bestellen
Het grappige is dat als de ridder van boven bekijkt als hij langs loopt, ook deze helemaal blauw is op de rug en de kop. Foto van Blauwtje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Cat22 het volgende:
Hij lijkt zo heul erg veel op zijn broertje Bultje/Blauwtje/Hyssop/George
Leuk Saraquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef sararaats het volgende:
Amersfoort is wel pokkever voor den deze. is er geen Shabu dichterbij?
ik wil jullie nog steeds ontmoeten maar denk dat ik heel verlegen ga zijn (lees: verstijfd toekijken)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik ook een keer bestellen
Deze was het, je hebt er ook yoghurt van. Zo aan de reviews te zien die er bij staan valt het bij meer katten in de smaak.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel interessant klinken... alhoewel die van ons ook heel dol zijn op zelfgemaakt ijs![]()
Ik ga er één bij mij in het dorp openen. Komen al die chimeiden hier uit de SC hier naar toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef sararaats het volgende:
Amersfoort is wel pokkever voor den deze. is er geen Shabu dichterbij?
ik wil jullie nog steeds ontmoeten maar denk dat ik heel verlegen ga zijn (lees: verstijfd toekijken)
Ik zal het eens bestellen. Mensenyoghurt, mensenkwark en mensenpudding (althans, dat spul voor mensen, niet van mensen gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Deze was het, je hebt er ook yoghurt van. Zo aan de reviews te zien die er bij staan valt het bij meer katten in de smaak.
Ik had het er overigens voor niks bij i.v.m. spaarpunten, maar het kost ook geen drol zo te zien. Plus je kan er best lang mee doen, max. 2 theelepeltjes per dag.
was jij er ook dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooie foto PB
Was leuk om een groot deel in het echt gezien te hebben
Echt leuk dat jullie er warenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooie foto PB
Was leuk om een groot deel in het echt gezien te hebben
Jij kunt toch ook gewoon naar Amersfoort?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, meet in het zuiden! Als ik durf
doe normaal.....ik moet niet aan eten denken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Oognip het volgende:
Zo lekker andijviestampot etenHONGER!
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja tussen mij en IB uiteraard. Lelijke vent is het.
En dat moet ik dan nu lezenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij mag er best wezen
En wat een knappe ridder Pb!
dat zou kunnen, maar zonder auto zie ik dat niet zo zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook gewoon naar Amersfoort?
Ik kan wel een paard opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe normaal.....ik moet niet aan eten denken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, dat had ik in het echt moeten zeggen?
Dan had je dit niet hoeven postenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Oognip het volgende:
Jaaaa, leuk dat Yashaaaaa en IB er waren (ook al heb ik jullie niet gesproken)
Dat kan ik me wel voorstellen, want we zijn ook een beetje engquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar zonder auto zie ik dat niet zo zitten
En ik vind het ook gewoon een beetje eng![]()
Ik heb de linkerkant van de tafel ook niet gesprokenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[..]
Dan had je dit niet hoeven posten
Ik zei overigens nog wel begin van de middag dat we ook even moesten wisselen, want ik heb de linkerkant van de tafel heul niet gesproken
De meesten bijten niet hoor, je moet alleen oppassen voor Toek, die heeft voor je het weet z'n tong en lippen ergens waar je het niet verwachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar zonder auto zie ik dat niet zo zitten
En ik vind het ook gewoon een beetje eng![]()
Nou inderdaad, dat was wel een beetje awkwardquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De meesten bijten niet hoor, je moet alleen oppassen voor Toek, die heeft voor je het weet z'n tong en lippen ergens waar je het niet verwacht
Vooral jijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, want we zijn ook een beetje eng
Jullie waren al weg toen we gezoend hadden heurquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat was wel een beetje awkward
Jep, maar ik zou vooral komen als ik kom als ik jou was (volg je het nog?), want naast mij is iedereen iig knapquote:
Ik heb het ook niet over jullie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jullie waren al weg toen we gezoend hadden heur
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Koppel jij engheid aan lelijkheid?
Haha ik weet het. Ik heb ook al eens gemeet in 2010, maar dat kostte ook best wel wat moedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De meesten bijten niet hoor, je moet alleen oppassen voor Toek, die heeft voor je het weet z'n tong en lippen ergens waar je het niet verwacht
Op de foto op fb zag ik 3 knapperds bij elkaar ja!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, maar ik zou vooral komen als ik kom als ik jou was (volg je het nog?), want naast mij is iedereen iig knap
Ik voelde me nog wel speciaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jullie.
Dacht je dat je de enige was voor Toek?
Vergeet de erpels niet!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zeggen zit ik niet bomvol meer hoor. Toen we daar zaten voelde ik het een beetje aankomen en toen ben ik bewust minder gaan bestellen.
Heb ook alleen maar Vleesch gegeten, dus dan zit daar bijv ook al geen rijst e.d. bij waarvan je volgens mij dus ook minder vol raakt
Ik pak iig straks nog wel een keer een boterhammetje ofzo (we hadden verder ook nog niet ontbeten oid dus)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op de foto op fb zag ik 3 knapperds bij elkaar ja!
Toek is een sletquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik voelde me nog wel speciaal
ja ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel hèLekker zo dat prikkelende baardje
Jij? Jij hebt geen reden jaloers te zijn, gebruikertquote:
Ik kan wel een paar onderdelen opnoemenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef IrishBastard het volgende:
Jij? Jij hebt geen reden jaloers te zijn, gebruikertÍk ben degeen die hier mag klagen over jaloezie
Wat heeft zij dat ik niet heb, hè?
Hoe de fuck kun jij eigenlijk al die dingen kennen, terwijl je er maar drie per bezoek eet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij nou al eerder Shabu op eigenlijk?
Wij zijn nog wel heel knus gezamenlijk auto's gaan verplaatsenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ok. Kleine review mijnerzijds:
- Ik vond het super-duper-ultra tof dat Lays langskwam![]()
![]()
- Ik vond het heul leuk om alle gezichten bij de personen te zien en alle afwijkingen tussen real life en online te zien
- Ik heb miss_dynastie, Rewimo, Mr. & Mrs. Indaha, Oognip, Mama_mia(?) en Greys niet/amper gesproken
Ergo: volgende meet dus in een lossere setting? Dan kun je mooi iedereen even spreken. Iets met een barretje of iets dergelijks![]()
Plan het zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ok. Kleine review mijnerzijds:
- Ik vond het super-duper-ultra tof dat Lays langskwam![]()
![]()
- Ik vond het heul leuk om alle gezichten bij de personen te zien en alle afwijkingen tussen real life en online te zien
- Ik heb miss_dynastie, Rewimo, Mr. & Mrs. Indaha, Oognip, Mama_mia(?) en Greys niet/amper gesproken
Ergo: volgende meet dus in een lossere setting? Dan kun je mooi iedereen even spreken. Iets met een barretje of iets dergelijks![]()
Rewimo was er vorige keer ook bij in Nijmegenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al 40 keer geweest ofzo en normaal eet ik veel meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun jij eigenlijk al die dingen kennen, terwijl je er maar drie per bezoek eet?
Oh...wait... addict
Ohja! Toen was ik er niet, dus dat was ik ff kwijtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Rewimo was er vorige keer ook bij in Nijmegen
ja op je stoppels en op jou om je vriendinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij? Jij hebt geen reden jaloers te zijn, gebruikertÍk ben degeen die hier mag klagen over jaloezie
Wat heeft zij dat ik niet heb, hè?
Yashaaaaa! Toek heeft een oogje op jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja op je stoppels en op jou om je vriendintoch maar eens een roze blouse kopen
Ja, moet je zien wat een indruk jij gemaakt hebquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn nog wel heel knus gezamenlijk auto's gaan verplaatsen![]()
Kom een keer naar Henk
Naar de ESF-kroeg!
Jahaaaaa maar niet met tebbluts (Nijmegen)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Greys het volgende:
Toek heeft het er maar druk meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Yashaaaaa! Toek heeft een oogje op je
Ha, die houd ik mooi even voor mezelfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Plan het zou ik zeggen!
En vertel de verschillen
en toch slaapt die alweer bijna een jaar alleenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toek heeft het er maar druk mee
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, die houd ik mooi even voor mezelf
Overigens mag Roos van mij nu wel uit de keuken, zo ben ik dan ook wel weer
Ja mag het?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ha, die houd ik mooi even voor mezelf
Overigens mag Roos van mij nu wel uit de keuken, zo ben ik dan ook wel weer
Jij dacht 'zo, da's een lekkere kerel!!!' natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, moet je zien wat een indruk jij gemaakt hebIk reed daarna pardoes tegen het verkeer in
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hé, er is net een plek vrijgekomen in de keuken hè, dus niet zo'n bekkie
Wij hebben ook iedere keer maar iets van 3 a 4 dingen per ronde besteldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al 40 keer geweest ofzo en normaal eet ik veel meer![]()
Bij diner mag je maar 5 dingen pp per ronde bestellen, dat bevalt me beter dan 8.
Dan ben je na 1 ronde (nou ja, ik...) al propvol. En jullie maar vreten en vreten
![]()
Ik had net de neiging om één van die FB foto's te taggen met Paul Grootquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht 'zo, da's een lekkere kerel!!!' natuurlijk
Neeeeee, alsjeblieftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had net de neiging om één van die FB foto's te taggen met Paul Groot
In ronde 1 had ik 8 dingen, in ronde 2 nog maar 3 dingen en daarna klaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben ook iedere keer maar iets van 3 a 4 dingen per ronde besteld
En boeren dat ze deedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In ronde 1 had ik 8 dingen, in ronde 2 nog maar 3 dingen en daarna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |