Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Geen briefjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik hoop wel dat we wat extra tebblutjes krijgen morgen
Even over bellen andersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Amersfoort heeft tabletsquote:
Reserve, bedoel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:28 schreef Greys het volgende:
Klamp jezelf vast aan de kapstokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Amersfoort heeft tablets
Maar tegen de tijd dat dit tuig allemaal heeft besloten wat ze in ronde 1 willen eten lig ik al van mijn graat van de honger denk ik
Oh wat hipquote:
#69quote:Maar tegen de tijd dat dit tuig allemaal heeft besloten wat ze in ronde 1 willen eten lig ik al van mijn graat van de honger denk ik
Je kunt online de kaart vast bekijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe werken die rondes eik? Kunnen we ons alvast voorbereiden zodat we tijd hebben
8! wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt online de kaart vast bekijken
www.shabushabu.nl
Je mag 8 dingen per persoon per ronde bestellen geloof ik met lunch
Als er op een plaatje op de kaart 3 stukje sushi staan, dan krijg je die drie dingen als je dat bestelt. Als er twee mini loempia's op het plaatje staan, krijg je er twee als je het 1x bestelt enz.
Als je bv beefblokjes wilt (klein gesneden biefstuk), dan klik je op 1x op de tablet. Als andere personen het ook willen klik je hem bv op 6x. Dan krijg je het op 1 groot bord, die biefstuk, en daar ga je dan met zijn allen uit graaien
Heel je tafel komt dus vol te staan met allemaal kleine hapjes en je kunt nemen wat je wilt!
Vlees, vis, aardappeldingetjes, komkommer, salade etc.
Dat kan vast, maar ik denk niet dat we vrienden gaan maken als we 13x willen pinnen voor 1 lunchquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef roos85 het volgende:
En anders kan je vast wel wel het bedrag per persoon bij Shabu zelf pinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |