Eens!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, het is kanker in zijn puurste vorm.
Neuh, alleen kneuzen zijn lid. Dago zit er ook in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Cosmo. het volgende:
Donnie die TC doet het niet voor mij, moet je lid zijn zeker
Loopt 2x vast, dan nieetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neuh, alleen kneuzen zijn lid. Dago zit er ook in.
HeaN heeft mij 2 notes gegeven omdat ik zo'n linkje verspreiddequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hier is TC, mijn cam staat alvast aan: http://tinychat.com/chilledzone
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, het is kanker in zijn puurste vorm.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf![]()
Noquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek jij er een, ik kom daar wel in
Notes mag je niet openbarenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeaN heeft mij 2 notes gegeven omdat ik zo'n linkje verspreidde
[..]
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zei
Maar ik vind deze de mooiste
[..]
Wat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja vast, ondertussen heb je je panty's al aangetrokken en zit je een catwalk te doen voor een stel gasten die je vertellen zelfmoord te plegen.
Simon and Garfunkel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
Klopt, nu mag je raden welke van hun ik ben ^^quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
btw die tinychat/chilledzone is een fucked up tc met allemaal weird ass buitenlandse mensen die ik niet ken?
I dunno wutz happenung!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
btw die tinychat/chilledzone is een fucked up tc met allemaal weird ass buitenlandse mensen die ik niet ken?
quote:
quote:
http://tinychat.com/ONZSCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoek jij er een, ik kom daar wel in
Ik note mijzelf jeweetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier heb jij mij meer dan 2 notes voor gegeven omdat ik kanker zei
Maar ik vind deze de mooiste
Deze boii weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel.
You my friend, you've got taste.
Omdat ik een andere link posttequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |