Als ze eruit gaat scheelt me dat irritaties, maar dan kan ik ook niet meer over haar klagen, wat ook wel weer lekker is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Billy staat bovenaan? Misschien terecht... ik poep op dr, maar ik hoop dat ze er nog lang in zal blijven. Puur omdat het anders saai(er) wordt
Nou ik kan haar kop echt niet meer zien..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Billy staat bovenaan? Misschien terecht... ik poep op dr, maar ik hoop dat ze er nog lang in zal blijven. Puur omdat het anders saai(er) wordt
Ze zorgt ook voor vermaak en materie om over te klagen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ze eruit gaat scheelt me dat irritaties, maar dan kan ik ook niet meer over haar klagen, wat ook wel weer lekker is.
Als je je aan hem ergert voegt-ie al iets toequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Steinerized het volgende:
Djodjo, omdat hij gewoon geen reet toevoegt.
Leuk he? Niemand wil saaie bewoners, maar degenen die ervoor zorgen dat het niet saai is moeten vervolgens wel als eersten vertrekken. Mensen zijn soms zo voorspelbaar.quote:
Datte dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Aike voegt weinig toe zover, dus mag van mij wel wieberen
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.
Ze moeten paul er uit stemmen dan word het pas echt leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je altijd met RLS. Mensen willen de meest spraakmakende mensen eruit stemmen. Ik snap dat nooit.
Per definitie zou altijd zo iemand weg moeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:47 schreef Rica het volgende:
Minst interessant, valt niet op, voeg niks toe, opvulling, mis je niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |