Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMENquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Aardappelkoekjes!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Spicy tuna Potato chizuboru Ebi Tamago Inari Unagi California Maki Futo Maki Kyuri Tsukemono Gyoza AAAAMEN
Eventueel ook te gebruiken als bestellijst voor als we weer geen parkeerplek kunnen vinden
Donequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak een TR en vraag om een Tt change
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Nou sorry hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Let dan o-hop! Potato chizuboru
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.quote:
Vlieg in de kapstok!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor!Mot je ruzie ofzo?
Daarom, anticiperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog trager dan die andere lat, moet ik ineens snel gaan denken omdat iemand anders de een-na-laatste post neerzet.
Ik bestel ronde 1 welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
Moet ik nou Japans leren voor morgen?Ze dagen zichzelf wel uit dan, met al die l'en in die woorden
Heel graag. Anders krijg ik het nooit te zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Roozjee, volgens mij ga ik maandag pas lekken ongeveer, maar spiesjaal voor jou wil ik het morgen ook wel even doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |