Je kan die kleine kutkinderen met een veel te hoog ego ook niet de grond in boren hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
Ik word moe van de positieve commentaren, het was gewoon slecht
Souhailaquote:
En dat hadden we allemaal niet verwachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Monsif verschijnt vast straks op het podium ofzo
fixedquote:
Idd,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Monsif verschijnt vast straks op het podium ofzo
Dit.. De reden waarom ik twijfel of ik moet adopterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
mooi meisje, jammer dat ze van mosif is
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef tralalala het volgende:
Beter wordt Monsif dan met een vliegende karatetrap tegen zijn hoofd van het podium verwijderd.
Ik mis haar managerquote:
Niks, dat is het juistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Ho wacht, wat gebeurde er met de aanhang?
Ze stonden er bij als stijve harken. Geen emotie, niks, toen ze door gingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef DeLuna het volgende:
mochten van Monsif niet enthousiast reageren, anders zou zijn carriere stoppen....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef DeLuna het volgende:
Oh, wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stonden er bij als stijve harken. Geen emotie, niks, toen ze door ging
wie weet heeft Monsif haar zelf al vermoord ....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
echt zonde. Als mijn dochter met monsif thuis zou komen vermoordde ik haar én monsif
Marco zei "Nick en Simon hebben 160 singles opgenomen over verschillende namen en daar zat die van jou niet bij. Dat zegt wel wat... Kom maar bij mij"quote:
ging over het liedje Julia van Nick en Simon http://nl.wikipedia.org/wiki/Julia_(Nick_%26_Simon)quote:
Misschien is het allemaal maar een act en is hij thuis gewoon een lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
echt zonde. Als mijn dochter met monsif thuis zou komen vermoordde ik haar én monsif
Ook gewoon een WR hebben daarinquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ging over het liedje Julia van Nick en Simon http://nl.wikipedia.org/wiki/Julia_(Nick_%26_Simon)
Daar zat de naam van dit meisje niet bij en dat wilde Marco even benadrukken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
inderdaad. Wist ik ook niet, tot ik het artikel lasquote:
okee, een mislukte poging van mij om grappig te zijnquote:
Alsof N&S & Angela wel kwaliteit zingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
dat had ik wel verwacht. Ali B of Marco B, allemaal hetzelfde talentloze gepruttel
Die wilde waarschijnlijk op haar 9e al meedoen en dat mocht toen nog niet van moeders waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo lang op heb gewacht? Je komt net uit de boerenkool![]()
Wie noemt zijn kind nou Rennie?
Was het niet Remi, maar dan anders uitgesproken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het niet Remmy?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
idd Remmyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het niet Remmy?
Zoals die rat van ratatouille.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, want ze spreken zo goed Engels in Nigeria
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
En heel goed Nederlands (refereert naar Spammailtjes)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Oh, dat is stukken beter jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was het niet Remmy?
Zoals die rat van ratatouille.
Ohw. Te laat enzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat ze door is. Gewoon omdat ze niet voldoet aan het ideaalbeeld
Ik vind haar ook lief overkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef iBenny het volgende:
dit dus, een gezellig enthousiast meisje, geen fotomodelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef iBenny het volgende:
ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef AF_ het volgende:
Die kinderen spreken wel beter engels dan Rob geus
Yup. Ze kan alleen niet zingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind haar ook lief overkomen.
Ik spreek gelukkig wel Engels op Rob Geus niveau..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:26 schreef AF_ het volgende:
Die kinderen spreken wel beter engels dan Rob geus
Ja, ben eigenlijk inmiddels al miljardair volgens al die mailtjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
En heel goed Nederlands (refereert naar Spammailtjes)
the hot food is toe cold and the cold food is to hot!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik spreek gelukkig wel Engels op Rob Geus niveau..
voor mezelf
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk inmiddels al miljardair volgens al die mailtjes.
En heb zoveel onbekende familieleden.
quote:
Dat zijn er wel meer hierquote:
doont tuts mie amiegoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
the hot food is toe cold and the cold food is to hot!
Wordt allemaal ingepraat door pappie en mammiequote:
Die bijna allemaal tragisch zijn verongelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk inmiddels al miljardair volgens al die mailtjes.
En heb zoveel onbekende familieleden.
Ook wel karakter hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wordt allemaal ingepraat door pappie en mammie
misschien omdat ze helemaal niet zo liev isquote:
Lijkt me idd een verwende kutblaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien omdat ze helemaal niet zo liev is
Meestal zijn dit soort kinderen al vanaf de geboorte compleet gehersenspoeldquote:
mwahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
waarom drukt er niemand, dit is hartstikke goed
nichtjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef hunter2011 het volgende:
Was die sjieke indo een zusje van Ex-idol Charlene?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
En zo meteen maar moeder rennen & dan gaan huilen
Ja precies..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
Ik vind haar ook wel leuk.
Fout maar leuk.
moet je geen wijn drinken.... maakt je emo....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww
ik zit nu zelf ook te huilen![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww
ik zit nu zelf ook te huilen![]()
Dat is gewoon lief zijn. Harteloos ben je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het ging niet heel goed, stomme vader, dan hadden ze wel gedraaid
hoe weet je dat ik wijn drink?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:36 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
moet je geen wijn drinken.... maakt je emo....
Nee, je kansloze kind naar zo'n programma sturen en zich voor schut laten zetten met d'r Las Vegas, da's hart hebben voor je kindquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is gewoon lief zijn. Harteloos ben je.
en t maakt je vergeetachtig....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik wijn drink?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
en t maakt je vergeetachtig....Heb je zelf gezegd dat je wijn ging pakken
True.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, je kansloze kind naar zo'n programma sturen en zich voor schut laten zetten met d'r Las Vegas, da's hart hebben voor je kind![]()
Geesten bestaan toch, heb je Ghost nooit gezien?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:38 schreef AF_ het volgende:
Het zou je maar ingepraat worden dat je geesten kan zien. Die ouders moeten toch niet sporen?
Vertelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
para'saltijd leuk om die uit te testen, zo heb ik ook een hypnotiseur in de maling genomen
Waarschijnlijk heeft ze stiekem gesnoept van papa's browniesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
Je kind niet naar een psychiater sturen na dat soort hallucinaties
quote:
foto van je nichtjequote:
daar heb ik ook altijd last vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef AF_ het volgende:
Waarom kan ik zo slecht leeftijden inschatten?
Dan zou ik maar oppassen met meiden aanspreken in een barquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:41 schreef AF_ het volgende:
Waarom kan ik zo slecht leeftijden inschatten?
altijd?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar heb ik ook altijd last van
dan kan ze beter permanent verkouden zijnquote:
Op een of andere manier zie ik dan wel of ze 16+ zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar oppassen met meiden aanspreken in een bar
Ik zou zweren dat er net een bij was die minimaal 16 wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
of dat hoopte je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat er net een bij was die minimaal 16 was
Vervelend voor je als ze ouder zijn dan jij dacht..?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mwoa hier kan ik waarschijnlijk beter niet op antwoordenquote:
haha why not?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
mwoa hier kan ik waarschijnlijk beter niet op antwoorden
hoe heb je haar dan ontvangen? Met wijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
wij hadden laatst een snuffelstagaire () van de middelbare school, van 14. Ik nietsvermoedend haar ontvangen alsof zij van het mbo komt
Altijd uitkijken met die leeftijdenquote:
dus je kan geen beugel hebben na je 14/15e?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Altijd uitkijken met die leeftijden. Maar nee ik had echt verwacht dat die 16/17 was totdat ik een beugel zag zitten en afdaalde tot 14/15
ik kwam er pas achter toen ik al een tijdje aan het praten was. Ik ben altijd de eerste die aanwezig is. Toen mijn collega's erbij kwamen was het "BW, zij is snuffelstagaire"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:45 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
hoe heb je haar dan ontvangen? Met wijn?
Tuurlijk wel, maar toen zag ik op een of andere manier wel dat ze die leeftijd had. Zelf ging mijn beugel er net voor mijn 18e uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
dus je kan geen beugel hebben na je 14/15e?
wie moet ze dan kiezen? Het is drie smaken vanillevla!quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
Yoki is tenminste wel eerlijk, je wordt er een vetklep door
dat is bij de helft zoquote:
Jij zegt nu dat monsif RTL betaalt?:oquote:
en de looks van Xander.....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
Sem heeft dus de genen met hoog irritatiegehalte geërfd van Wendy
inderdaad, hij lijkt echt onwijs op zijn pa zag ik netquote:
Akoestisch... en als ze zou kunnen zingen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef iBenny het volgende:
Dit akoestisch... zou best wel heel tof kunnen zijn
vorig jaar ook in UK gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef iBenny het volgende:
Dit akoestisch... zou best wel heel tof kunnen zijn
Yuuuuppppquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is dat dezelfde film waar Cupsong uit komt?
vast welquote:
o, doet hij geen musicals ?quote:
Kasthommoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, doet hij geen musicals ?
dan is dit de eerste niet-hommo
gooische Rquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Wat een irritante rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ook niet. Dat ene meisje heeft 3 maanden geoefend op de uitspraak, ze hebben dus tijd genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef vencodark het volgende:
Dat Engels.![]()
Maar goed, kinderen wordt dat vergeven.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef Marieke_w het volgende:
jij hebt er verstand van Wendy... jij herkent talent...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef Marieke_w het volgende:
jij hebt er verstand van Wendy... jij herkent talent...
Mja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook niet. Dat ene meisje heeft 3 maanden geoefend op de uitspraak, ze hebben dus tijd genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |