Co Stompequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze allemaal, Koos blijft altijd gewoon zichzelf
https://twitter.com/costompe
Hulkheld gooit alleen maar naar de 19 en 17, want hij is principieel tegen de zwarte vakjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
Hulkheld heeft een twitternaam die eindigt op whitepower.
Jammergenoeg moest er niemand lachen om deze geweldige woordgrap.quote:
Omdat er ook maar 10 mensen in de studio zaten, waaronder een paar die-hards uit Budel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammergenoeg moest er niemand lachen om deze geweldige woordgrap.
Mr Koosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Deze 2 mannen laten niks over van Dekker.
Frans Duijtsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
Het is dat het erbij staat dat Norris een Engelsman is, hij lijkt anders verdomde veel op zijn standaard Amerikaanse trucker.
Met z'n rug lijkt alles in orde.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
Het is dat het erbij staat dat Norris een Engelsman is, hij lijkt anders verdomde veel op zijn standaard Amerikaanse trucker.
Als ik hem zo zie had dit programma ook Truckers on Ice geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
Dekker ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Grootste kwal van het darts had er wel eerder uit mogen liggen
Norris heeft een mooie werpstijl, gewoon vastpakken en smijten in een hoog tempo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Snelheid van de partij kijkt heerlijk weg.
Jan Dekker bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Grootste kwal van het darts had er wel eerder uit mogen liggen
Dat denk ik ook.quote:
Als Bunting iets minder gaat kloten kan dat echt een fantastische finale worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op Bunting v Norris in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |