quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Loekie1 het volgende:Omdat ik daar eens een slechte ervaring mee heb gehad. Toen Google chrome net bestond heb ik het geinstalleerd, omdat ik Google helemaal vertrouwde. Toen werkte het niet goed en wilde ik het verwijderen. Drama.
Zoals Bart al zei, het verwijderen is heel simpel

En ook dat gaat retesnel

De eerste keer dat ik Chrome gebruikte, jaren terug, vond ik het ook niet fijn nee. Maar het is behoorlijk veranderd sindsdien.
Jaren later kwam ik erachter dat ik websites die ik op mijn smartphone open heb staan (Chrome app), kan openen via mijn laptop en desktopcomputer door alleen maar in te loggen met mijn gmail-account en tabbladen worden allemaal gesynct. Dan kun je tabs openen waar en wanneer je maar wil. Vanaf mobiel naar tablet, van tablet naar PC, alles wat Chrome heeft. Fucking handig

Sindsdien gebruik ik Firefox alleen maar sporadisch, maar vrijwel niet eigenlijk.
Chrome werkt ook gewoon veel sneller dan Firefox. Of dat is omdat Firefox écht langzamer is geworden, of alleen maar zo lijkt omdat Chrome sneller werkt, weet ik niet. Maar sneller is sneller, het waarom boeit niet echt.
Maar zoals ik al zei, er zijn ook punten waar ik mij aan erger: het doorzoeken en filteren van je geschiedenis is in Firefox veel beter uitgewerkt, maar ik weet niet of dat voor jou heel erg belangrijk is?
Chrome-geschiedenis werkt wel, maar ik vond het filteren in Firefox veel handiger en nuttiger. Stel dat ik alle zoekopdrachten van "fok.nl/" wil verwijderen, of "search=" zodat ik alleen Google-zoekopdrachten verwijder, dan kan dat heel makkelijk met Firefox. Met Chrome is dat een hele hoop gedoe en handmatig verwijderen