Als je Internet Explorer update dan ben je ook van de melding af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
IE
Dit staat standaard boven in gmail:
Je gebruikt een versie van Internet Explorer die niet meer door Gmail wordt ondersteund. Sommige functies werken misschien niet goed. Upgrade naar een moderne browser, zoals Google Chrome.
Dan komt weer IE 9 en bovenstaand bericht. Blijkbaar wordt alles wat hoger is tegengehouden door Vista.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Syntos het volgende:
Even handmatig downloaden dan. We zijn al bij IE11.
http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/download-ie
Niks mis met beide.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef lamber het volgende:
windows vista.
internet explorer.
wat ben jij voor iemand?
Klopt. Het gaat hier om mijn laptop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Dimens het volgende:
Jij had toch laatst een nieuwe PC gekocht met Windows 8?
IE9quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
IE9
Dit staat standaard boven in gmail:
Je gebruikt een versie van Internet Explorer die niet meer door Gmail wordt ondersteund. Sommige functies werken misschien niet goed. Upgrade naar een moderne browser, zoals Google Chrome. Sluiten
en af en toe komt er een pop up.
quote:
quote:
Zonde, beste en snelste browser die er is. Je hebt enkel jezelf ermee door het niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Loekie1 het volgende:
Denkt google nou echt dat ik google chrome ga installeren als ze het bloed onder m'n nagels vandaan halen met pop-ups? Nooit, nóóit ga ik google chrome installeren!
Kan ik beamen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonde, beste en snelste browser die er is. Je hebt enkel jezelf ermee door het niet te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |