Als je Internet Explorer update dan ben je ook van de melding af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
IE
Dit staat standaard boven in gmail:
Je gebruikt een versie van Internet Explorer die niet meer door Gmail wordt ondersteund. Sommige functies werken misschien niet goed. Upgrade naar een moderne browser, zoals Google Chrome.
Dan komt weer IE 9 en bovenstaand bericht. Blijkbaar wordt alles wat hoger is tegengehouden door Vista.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Syntos het volgende:
Even handmatig downloaden dan. We zijn al bij IE11.
http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/download-ie
Niks mis met beide.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef lamber het volgende:
windows vista.
internet explorer.
wat ben jij voor iemand?
Klopt. Het gaat hier om mijn laptop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Dimens het volgende:
Jij had toch laatst een nieuwe PC gekocht met Windows 8?
IE9quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Loekie1 het volgende:
IE9
Dit staat standaard boven in gmail:
Je gebruikt een versie van Internet Explorer die niet meer door Gmail wordt ondersteund. Sommige functies werken misschien niet goed. Upgrade naar een moderne browser, zoals Google Chrome. Sluiten
en af en toe komt er een pop up.
quote:
quote:
Zonde, beste en snelste browser die er is. Je hebt enkel jezelf ermee door het niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Loekie1 het volgende:
Denkt google nou echt dat ik google chrome ga installeren als ze het bloed onder m'n nagels vandaan halen met pop-ups? Nooit, nóóit ga ik google chrome installeren!
Kan ik beamen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonde, beste en snelste browser die er is. Je hebt enkel jezelf ermee door het niet te gebruiken.
En als je Google Chrome een keer wil verwijderen? Moet je dan je hele computer ombouwen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kan ik beamen!
Na 7 jaar Firefox te hebben gebruikt, ben ik vorig jaar uiteindelijk overgestapt naar Chrome. Twee woorden: Google Sync. En het werkt gewoon retesnelEn meerdere users kunnen aanmaken, met allemaal hun eigen bookmarks en actieve sessies, is geweldig!
Echter had ik wel graag een betere history gezien; het doorzoeken van je geschiedenis werkt veel beter met Firefox.
Dan verwijder je het via het configuratiescherm, net als ieder ander programma, met twee muisklikken. Ik snap niet waarom je denkt dat dat voor Chrome opeens anders zou zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En als je Google Chrome een keer wil verwijderen? Moet je dan je hele computer ombouwen?
Zoals Bart al zei, het verwijderen is heel simpelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:29 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat ik daar eens een slechte ervaring mee heb gehad. Toen Google chrome net bestond heb ik het geinstalleerd, omdat ik Google helemaal vertrouwde. Toen werkte het niet goed en wilde ik het verwijderen. Drama.
Dat is bij Chrome ook zo hoor, dat is goed ziet waar je recentelijk hebt bezocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef Loekie1 het volgende:
Bij IE is de geschiedenis ook een ramp. Bij Firefox zie je meteen waar je recent geweest bent. Onbegrijpelijk dat de andere browsers het zo ingewikkeld maken.
Voor mij is dat wel belangrijk dus ik blijf maar even bij Firefox.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |