Traditiegetrouw komt die uiteraard ook weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef Salatrel het volgende:
Ik ga wel weer. Geen kaartenwinactie dit jaar?
ja maar is al over iets meer dan een maand!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Traditiegetrouw komt die uiteraard ook weer! Had ik al gezegd toch?
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef punkmuis het volgende:
Kneusteun en ik zijn er waarschijnlijk ook wel. Nog even kijken welke dag precies aangezien ik die zondag al naar Finland vertrek. Welke dag(en) gaat iedereen?
quote:
Dan zullen wij donderdag wel gaan :pquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan zullen wij donderdag wel gaan :p
grapje, zal even kijken. Maar deka loopt alleen naar de honda stand.... en ff naar bmw om een gs om te duwen.quote:
en naar de busa's en we gaan sowieso lachen bij touratechquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
grapje, zal even kijken. Maar deka loopt alleen naar de honda stand.... en ff naar bmw om een gs om te duwen.
dat zei je vorig jaar ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Anne het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat wij ook op de vrijdag gaan.
ja toen jullie er eindelijk waren gingen wij alweer naar huisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen ben ik toch ook op de vrijdag geweest.
We zijn nooit zo'n vroege vogelsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja toen jullie er eindelijk waren gingen wij alweer naar huis
Ja! Jou heb ik wel drie (?) keer gezien!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Maegrim het volgende:
toen was ik er ook op vrijdag, dat jullie nou zo vroeg weggaan
ja ff naar de busa met verlengde achter brug en naar de Touratech stand toen hadden we het wel weer gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja! Jou heb ik wel drie (?) keer gezien!
Ik vond trouwens ook dat jullie een snel rondje hadden gemaakt, Sala en Deka!
Daar moest je wel lang over nadenken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ja sorry, SD moest zijn haar nog doen"
Hoax!, doe ik bijna standaard op zondagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"ja sorry, SD moest zijn haar nog doen"
Kunnen KT en ik ook een lift krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef Tunafish het volgende:
Ghe, mooi geregeld zo. Had vrijdag die kaartjes gewonnen, broer meegevraagd, die komt met de auto vanuit Veendam even omrijden naar Enschede om mij op te pikken en dan naar Utrecht te tuffen. Oftewel, ondergetekende gaat volledig voor gratisch naar de beurs![]()
Hou ik meer geld over om daar uit te geven
Half uurtje, topsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Het is ook nog wel 170 km rijden voordat ik er ben
Jah, we gaan heul veul kilometers maken die dag, dus we gaan lekker met de voiturequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En, gaan jullie weer motorbeurzen in de file?
waarom niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef Anne het volgende:
En met de trein is voor ons sowieso geen optie.
dan pleur je de auto daar toch neerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Het dichtstbijzijnde treinstation is 11 km verderop.
Nah, ik pas. Dat kost 34 euro per persoon en je doet er anderhalf uur over + 15 minuten van en naar station met de auto.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan pleur je de auto daar toch neer
Nee hoor, dan hangt er ook nog gewoon zat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga heel misschien zondag nog. Maar... Hangt er dan nog iets van spul? Heb o.a. een nieuwe jas nodig.
Of is alles dan naar de filestijnen?
tja het begint al met de discussie of de prijzen op de beurs significant lager zijn (lang niet altijd zo) zeker niet als je entree en reiskosten meetelt. daarnaast loop je natuurlijk risico dat populaire maten uitverkocht zijn. dan is de concurrentie qua prijs ook snel verdwenen natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga heel misschien zondag nog. Maar... Hangt er dan nog iets van spul? Heb o.a. een nieuwe jas nodig.
Of is alles dan naar de filestijnen?
Want dan had jij korting geregeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
het had ook 17 euro per persoon kunnen kosten als je er eerder vandaag over was begonnen
Wie slim is, zorgt voor een volle foon, dan kun je ter plekke online prijzen checken, en tevens valt er zat te pingelen meestalquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja het begint al met de discussie of de prijzen op de beurs significant lager zijn (lang niet altijd zo) zeker niet als je entree en reiskosten meetelt. daarnaast loop je natuurlijk risico dat populaire maten uitverkocht zijn. dan is de concurrentie qua prijs ook snel verdwenen natuurlijk
jawohlquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Want dan had jij korting geregeld?
ja zeg zie ik eruit als een kaartautomaat? ik kom toch ook niet elk jaar bij jou kaarten halen? oh wachtquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Weten we dat voor een eventuele volgende keer.
SD moest zijn haar nog kammen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:46 schreef Anne het volgende:
Wij zijn onderweg!
Het streven was om 9 uur te vertrekken, maar dat is iets later geworden (en nee, niet dankzij mij).
borstelen, klitten gaan er slecht uit met een kam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |