abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135324887

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
If not now, then when.
pi_135324939
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in. Het is super overzichtelijk, duidelijk en betrouwbaar.

Maar ik twijfel bijvoorbeeld of ik niet teveel eet. Op zich wet ik goed, met veel eiwitten. Maar ik wil bijvoorbeeld niet dikker worden doordat ik teveel eet. Aan de andere kant wil ik het herstel van mijn spieren ook niet verhongeren.
Je voeding tracken.
If not now, then when.
pi_135325324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je voeding tracken.
Je bedoelt gewoon calories in / calories out?

Voor mij is dat nooit heel nauwkeurig gebleken. Ik heb mijn resting metabolic rate via het internet geprobeerd te bereken, maar als ik dat eet kom ik veel aan.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135325411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:20 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Voor mij is dat nooit heel nauwkeurig gebleken. Ik heb mijn resting metabolic rate via het internet geprobeerd te bereken, maar als ik dat eet kom ik veel aan.
maakt niet uit, daarna gewoon cutten
pi_135325649
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:20 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het is ook niet nauwkeurig. Je kunt via het internet een schatting maken hoeveel het ongeveer is. Je kan ook gewoon bijvoorbeeld 2500 kcals eten, jezelf elke dag wegen, en als je aankomt/afvalt 150 kcals erbij/eraf halen.
If not now, then when.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 januari 2014 @ 18:56:11 #7
159915 -Menn0-
MNO
pi_135326455
1000kcal?! :') wtf is up met al die Auschwitz diëten van tegenwoordig? ;(
,,/
pi_135328061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maakt niet uit, daarna gewoon cutten
Wat is jouw probleem?

Ik kom echt heel snel aan. Na wintersport waarbij ik elke maaltijd mee-at met anderen, was ik 4kg aangekomen. Dat cut je er niet zomaar in een weekje af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is ook niet nauwkeurig. Je kunt via het internet een schatting maken hoeveel het ongeveer is. Je kan ook gewoon bijvoorbeeld 2500 kcals eten, jezelf elke dag wegen, en als je aankomt/afvalt 150 kcals erbij/eraf halen.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Het is geen exacte wetenschap. Het is een beetje proberen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:56 schreef -Menn0- het volgende:
1000kcal?! :') wtf is up met al die Auschwitz diëten van tegenwoordig? ;(
Ik wilde snel afvallen. Dat is goed gelukt.

Sporten is niet leuk als je een enorme vetpens meesleurt. Daarom is het praktischer om eerst af te vallen en vervolgens te trainen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135328248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem?

Ik kom echt heel snel aan. Na wintersport waarbij ik elke maaltijd mee-at met anderen, was ik 4kg aangekomen. Dat cut je er niet zomaar in een weekje af.

[..]

Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Het is geen exacte wetenschap. Het is een beetje proberen.

[..]

Sporten is niet leuk als je een enorme vetpens meesleurt. Daarom is het praktischer om eerst af te vallen en vervolgens te trainen.
Je kan echt beter in het fitness topic posten, sluit beter aan op jouw doelen.

SPT / [Fitness] (#27) - Bodybuilding is Beter mietje!
Soukidan op je oogbal.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:03 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135328884
Aardig stuk over squat posities:

http://themovementfix.com(...)-squat-differently/#
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135330280

inb4 strong table ... dat is mijn ranzige internetmarketing werktafel
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:04:27 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135330401
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]

inb4 strong table ... dat is mijn ranzige internetmarketing werktafel
^O^

Heb je er al 1 geprobeerd? :P
pi_135330545
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

^O^

Heb je er al 1 geprobeerd? :P
nee had ze net pas binnen, vandaag had ik mijn vrijdagse BB dagje, dus dinsdag maar ff met pull gebruiken lmao :P
pi_135330771
maar ben deze hele week al reteziek .. voorhoofdholte ontsteking, koorts, alles ... maar ben wel elke dag gaan trainen .. merkte wel wat krachtverlies lmao ... ook pijn in mijn gewrichten , heb ik altijd wanneer ik griep heb.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:26:55 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135331547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:11 schreef dreamerbulk het volgende:
maar ben deze hele week al reteziek .. voorhoofdholte ontsteking, koorts, alles ... maar ben wel elke dag gaan trainen .. merkte wel wat krachtverlies lmao ... ook pijn in mijn gewrichten , heb ik altijd wanneer ik griep heb.
Ik heb ook iets onder de leden. Ben erg snel moe, en voel me wat depressief. Dat laatste is normaal voor me als m´n energie laag is. Wel gewoon getraint, en nu een blessure in m´n linkerschouder. :{

Kortom, kutweek.
pi_135331602
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb ook iets onder de leden. Ben erg snel moe, en voel me wat depressief. Dat laatste is normaal voor me als m´n energie laag is. Wel gewoon getraint, en nu een blessure in m´n linkerschouder. :{

Kortom, kutweek.
klote

ja ik ook snel moe, beetje down enz .. hele lichaam pijn ... brrr

hopen dat we ons volgende week weer beter voelen
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:28:15 #18
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135331618
Schouder uit de kom gehad afgelopen maandag... MRI scan en contrastvloeistof prik. Weekje of 6 geen sportschool denk ik? Iemand ervaring? ;(
En altijd het laatste woord.
pi_135331735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Schouder uit de kom gehad afgelopen maandag... MRI scan en contrastvloeistof prik. Weekje of 6 geen sportschool denk ik? Iemand ervaring? ;(
6 weken lang benen trainen!! hamstrings quads glutes ... na 6 weken heb je dan een enorm sterk onderstel.. wat je gaat helpen bij deadlifts en squats :) :)

succes ermee
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:31:01 #20
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135331771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

6 weken lang benen trainen!!

succes ermee
*O* Heb er al 1 gehad.. merkte daarna wel wat extra gevoeligheid in mijn schouder... ( en nee niet gesquat :') )

Thx!
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:00:20 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_135333646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

klote

ja ik ook snel moe, beetje down enz .. hele lichaam pijn ... brrr

hopen dat we ons volgende week weer beter voelen
We hebben wat vrienden over en dus een Texaanse BBQ vanavond. :9~

Ribs zijn bijna klaar, kip in de frituur, worsten in de pan. Vreetpartij kan beginnen in ongeveer een half uur. :Y)

Best remedy ever. :+
pi_135334356
quote:
6 weekjes?

6 maanden bedoel je.

Schouder uit de kom is niet niks gast. Voorzichtig, want kan zo weer gebeuren als je niet uitkijkt. Geen gekke dingen doen en zelfs uitkijken met dingen 'boven je hoofd + voor je' pakken.
pi_135335000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem?

[..]

[..]

schijnbaar weet je het allemaal beter dan de posters hier, dus veel succes
pi_135335199
quote:
Contrastvloeistofprik ? Dafuq is dat dan :D M'n schouder is 4x uit de kom geweest maar heb zoiets nooit gehad :P

Oh en OT: Ja, heb wel ervaring. Wat wil je weten ?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 21:28:30 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:31:55 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_135335394
Meestal gadolinium voor MRI. Het reageert goed op het magnetisch veld van de MRI waardoor er meer contrast is tussen de verschillende weefsels.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')