hoe kom je aan 6 punten dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:45 schreef picodealion het volgende:
Godver, gisteren mijn motor op zijn kant gelegd. Ik zat er zelf niet op, gevalletje standaard niet goed uitgeklapt, maar wel mijn koppelingshendel afgebroken en mijn spiegel/knipperlicht beschadigd. Goed begin van het jaar
[..]
6 punten, maar ik vind dat ik nog punten verdien voor een hersenschudding.
quote:
Die dus, vergeten erbij te zetten.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Gecrasht: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Een glijder tijdens AVB? Tijdens snelle slalom of wat?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef Tunafish het volgende:
0 puntenTenzij glijder tijdens de AVB ook meetellen
Dat gas geven bij het sturen heeft iedereen in het beginquote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Tunafish het volgende:
Langzame slalom iets minder langzaam nemen dan het hoort maar wel proberen overal tussendoor te gaanHij gleed ook niet ver hoor
Was tijdens mijn eerste paar lessen, had toen de vervelende neiging om gas te geven terwijl ik bochten maakte. Weet niet precies hoe ik dat deed, maar doe het gelukkig niet meer
Ik durf dat zeker wel, wil zelfs wel overtreffen.quote:
No problemo.quote:
niet zo moeilijk hoor. Naar boven ook nietquote:
Hoe was het in Pluskut? Nog wat cultuur opgesnoven?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet zo moeilijk hoor. Naar boven ook niet
ben nog onderweg maar ga sowieso niet verder als Almelo want 1 of andere boer heeft de bovenleiding naar beneden geredenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hoe was het in Pluskut? Nog wat cultuur opgesnoven?
Ohja nog sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben nog onderweg maar ga sowieso niet verder als Almelo want 1 of andere boer heeft de bovenleiding naar beneden gereden
Ja, maar zit je wel in de oksel van Nederlandquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geeft niet mijn etenspauze is nu 2x zo lang
het stoplicht staat op rood het stoplicht staat op groen in Almelo is altijd wat te doenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar zit je wel in de oksel van Nederland
Tnx voor je hulp! Hem hem volgens mij wel mooi weten in te spuiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tussen die koelribben? Veel plezier
ATF50 is er speciaal voor gemaakt, WD40 schijnt ook te werken, vaseline zou ik niet doen. Ding wordt nogal heet door luchtkoeling, dus dan zou je ff moeten opzoeken op werkte temperatuur vaseline gaat verbranden..
Maar het blok kan wel wat hebben hoor. Frame roest het hardste.
Op een spiegeltje en een koppelingshendel?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Gecrasht: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Kom maar op, en ik rijd ook weer omhoogquote:
Volgens mij snap je 'm niet helemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een spiegeltje en een koppelingshendel?![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Schade valt bij nader inspectie mee, mijn vrienden hadden wat overdreven. Uiteraard weer een en ander kapot/weg (stuurgewicht, knipperlicht, voetsteuntjes rechts) en wat kuipschade maar dat overleeft 'ie allemaal wel.
Grootste probleem is de voorvork, die ongeveer 45 graden is gebogen. Met het stuur recht rijd ik een lekker strak bochtje naar rechts. Of het voorwiel en alles daarbij nog goed is ga ik later eens rustig bekijken. Zal al met al toch nog wel in de kosten lopen voor zo'n goedkope motor, dus wie weet maak ik er een hobbyprojectje van en neem ik een vervanger in de tussentijd.
Zelf gaat het weer wat beter, maar ik heb toch echt veel last van mijn nek. Snel maar even naar de huisarts, en in de tussentijd lekker veel plat liggen. Foto's komen wel als ik weer fatsoenlijk achter de pc kan zitten.
Mwah, da's niet noodzakelijk TLquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij snap je 'm niet helemaal. Misschien helpt dit:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |