Dat is net ingelopen joh. Die van mij heeft nu ook 40k op de klok, kan nog wel de 120k halen, misschien zelfs meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Was die van mij ook bj2004 had alleen veel gelopen 40 dkm
Zo'n ramp is dat niet, wat een faalforum is dat MF somsquote:
Kutquote:Op zondag 12 januari 2014 08:14 schreef Tijgerbroodje het volgende:
In Zeeland en Noord Brabant ligt het ook vol met zout.
Gisteravond aantal strooiwagens tegengekomen, m'n auto heeft nu weer een mooi wit laagje aan de voorkantquote:Op zondag 12 januari 2014 08:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kuten ik wilde net gaan rij.. oh, wait
staat hier ligt ook vol ja. Volgens mij heeft het niet eens gevroren, maar goed.
Ik ben al meermaals gestuiterd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het onderhand niet eens tijd om die OP leeg te pleuren en twee lijstjes erin te gooien?
- Zij die gestuiterd zijn
- Zij die nog moeten gaan stuiteren,
Onderste wordt dan een shortlist volgens mij![]()
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ben al meermaals gestuiterd.
Gelukkig nooit ziekenhuis waardig.
Gecrashd: 1 puntquote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.
Gecrashd: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Ambulance gebeld: 10 punten
File veroorzaakt: 10 punten
In de sloot beland: 10 punten
Bewusteloos geweest: 10 punten
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15 punten
Het nieuws gehaald: 15 punten
Traumaheli: 25 punten
En dan nog verder optellen:
Per nachtje ziekenhuis: 5 punten
Per botbreuk: 7,5 punt
Per geraakt koekblik: 5 punten
Per jankende omstander: 5 punten
Zoiets?
Voor de file kun je beter de puntentelling per kilometer doenquote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.
Gecrashd: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Ambulance gebeld: 10 punten
File veroorzaakt: 10 punten
In de sloot beland: 10 punten
Bewusteloos geweest: 10 punten
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15 punten
Het nieuws gehaald: 15 punten
Traumaheli: 25 punten
En dan nog verder optellen:
Per nachtje ziekenhuis: 5 punten
Per botbreuk: 7,5 punt
Per geraakt koekblik: 5 punten
Per jankende omstander: 5 punten
Zoiets?
Omdat je het met een spons moet verwijderen wil je het er echt af hebben...quote:
Emmer water en een sponsje dan haal je het zo wegquote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat je het met een spons moet verwijderen wil je het er echt af hebben...
Tussen die koelribben? Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2014 12:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Emmer water en een sponsje dan haal je het zo weg
Dat zal vast zo zijn, maar toch verminderd handig als je op de eerste verdieping woontquote:Op zondag 12 januari 2014 12:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Emmer water en een sponsje dan haal je het zo weg
Goeie suggestiequote:Op zondag 12 januari 2014 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de file kun je beter de puntentelling per kilometer doen
Ja dat zou ook een optie zijn, maar ik heb hem net mooi schoon opgepoetst opgehaald gisterenquote:Op zondag 12 januari 2014 12:52 schreef Salatrel het volgende:
Die van mij zit zo onder de bagger die pekel komt er toch niet bij
Rij je hem naar de wasstraatquote:Op zondag 12 januari 2014 12:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn, maar toch verminderd handig als je op de eerste verdieping woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |