Dat is echt serieus het laatste waarvoor ik naar MF zou gaan. Daarvoor ga je toch naar KPD hier?quote:
Ondanks dat de agenten maar briefzenders zijn, heb ik daar ook al aan gedacht. Bedragen gaan ook nergens over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:19 schreef JK het volgende:
Ik zei dat de verkeersboetes zo belachelijk hoog waren geworden en als dat zo door zou gaan (even over de jaren gezien), dat het mij niet vreemd zou lijken als een agressief iemand bij aanhouding de agent een kopje kleiner zou maken ipv de boete betalen, omdat zo'n boete dan bijv. tegen die tijd hoger is dan de kans gepakt te worden op het mishandelen van iemand.
Dat viel een meisje in verkeerde aarde en ik kreeg daarna direct een ban. Heb nog 2 mails gestuurd, omdat ik me aan de richtlijnen heb gehouden, maar helaas... binnenkort mag ik wel weer hoor, maar zo heb ik er minder zin in.
Same...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gast, wat doe jij nou. Je moet je motort recht houden.
Balen man! Je bent er in ieder geval redelijk vanaf gekomen.![]()
Ja, I know. Ik post hier bijna nooit meer. Maar ik zag de TT en wilde even checken of het om één van de bekende ging.
Mag je mij er wel uit halen anders.. Zit hier tegenwoordig toch weinig meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt het onderhand niet eens tijd om die OP leeg te pleuren en twee lijstjes erin te gooien?
- Zij die gestuiterd zijn
- Zij die nog moeten gaan stuiteren,
Onderste wordt dan een shortlist volgens mij![]()
Vraag me af of er zo nu en dan ook wel eens een motorrijder gelukkig ten val komt...quote:
Ik nog 11 maand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef klawie het volgende:
Nog een jaar en dan mag ik eindelijk vol vermogen rijden
Ach, als ze een old user (bijna 13 jaar daar actief) willen bannen om zoiets triests, doen ze het maar lekker. Geeft wel een bepaald beeld over de werkzaamheden achter de schermen. Ik snap ook niet dat ik een ban kreeg. Ze begrepen het gewoon verkeerd, maar dan nog... eerst waarschuw je en luistert men niet, dan gewoon een temp ban of ban. Heb nog een mailtje naar de hele crew gestuurd, maar daar krijg ik vast geen reactie op terug en kan ik straks vanzelf weer online als de ban geheven is. Ik pas alleen op wat ik post, want zelfs als je je aan de richtlijnen aan het houden bent, kan je gewoon een ban krijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ondanks dat de agenten maar briefzenders zijn, heb ik daar ook al aan gedacht. Bedragen gaan ook nergens over.
Snap ook niet dat je voor zo een reactie een ban krijgt
Ik eigelijk ook alleen sneeuwde het toenquote:
Ach, ik vind het niet erg om 'rustig' te beginnen. Hij haalt de 190 en trekt prima op, ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef JK het volgende:
Zo lang nog licht rijden? Nouja, 2015 voor jullie beiden dan een goed jaar. Het jaar van veel koppel en veel pk's.
Ik op 10 december exact, geen sneeuw toen. Gelukkig, anders had ik op andere dag gemoeten en wisten niet of het voor 10 januari nog weer kon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik eigelijk ook alleen sneeuwde het toen
Daarna nog op de valreep afgereden
Laat je begrenzing erin Zitten of trek je het eruit
Ik wil wel een andere motor deze wordt iets te zwaar zonder begrensing ik wil een er 5 vol vermogen ofzo kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik op 10 december exact, geen sneeuw toen. Gelukkig, anders had ik op andere dag gemoeten en wisten niet of het voor 10 januari nog weer kon.
Ik laat de begrenzing er nu eerst in, hij doet zijn ding prima. Of ik moet even wat centjes over hebben, dan laat ik hem er wel alvast uithalen. Maar als ik onbegrensd mag rijden, gaat ie er sowieso uit.
Kawasaki ZZR 600. Het heeft ook geen nut om deze met begrenzing te verkopen, zit namelijk een begrenzing van 25kw in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:05 schreef JK het volgende:
190? Wat heb je dan?
Sommige motoren kan je straks niet eens meer met begrenzing verkopen, als ze meer dan 70kW vermogen hebben origineel.
Daarom wil ik hem juist dan kan ik ook niet de mist in gaan als de verleiding te groot wordtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef JK het volgende:
2002+ modelletje? Of ouder?
190km/u is behoorlijk hard met een officieel 25kW-setje.
En idd, met A2 ga je wel voor 35kW.
@Klawie; Een ER-5 vol vermogen loopt niet zo hard hoor. Heb er hier een staan, heb 180km/u nog niet aan kunnen tikken. Of ik ben gewoon te dik.
Ouder, 99.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef JK het volgende:
2002+ modelletje? Of ouder?
190km/u is behoorlijk hard met een officieel 25kW-setje.
En idd, met A2 ga je wel voor 35kW.
@Klawie; Een ER-5 vol vermogen loopt niet zo hard hoor. Heb er hier een staan, heb 180km/u nog niet aan kunnen tikken. Of ik ben gewoon te dik.
Officeel kitje van 2002? Kawasaki NL geeft ze vanaf 2002 op 25kW. Maar denk niet dat er wat aan het blok is aangepast, dus dat moet ook wel passen op een ouder blok. Over een jaar die kit er uit trekken en dan daar nog even verder op rijden, tot je het vermogen zat bent. Gaat wel snel, wennen aan vermogen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ouder, 99.Ik heb het oude 'beperkte' rijbewijs nog. Dus ik mocht maximaal 25kw, dus dat setje is er bij de aankoop in gezet.
En volledig volgens de regels.
Ik heb er ook 1 gehad heb nog 2 kratten vol onderdelen echt snel en mooi was hij idd niet maar hij doet wat hij moet doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:17 schreef JK het volgende:
Dat is waar. Je gaat niet direct supersnel. Een ER-5 kan je vrij lui rijden en vlot schakelen, maar hij kan ook best 'snel' zijn, als je maar flink hoog in toeren blijft rijden. En ze kosten niet zoveel, onderdelen volop te krijgen... hij brengt mij prima van a naar b, maar ik zal er niet warm of koud van worden qua looks.
Oeh, geen idee. Ging om een TUF (als ik mij de naam goed herinner) setje + certificaat. Geen idee van welk jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:18 schreef JK het volgende:
[..]
Officeel kitje van 2002? Kawasaki NL geeft ze vanaf 2002 op 25kW. Maar denk niet dat er wat aan het blok is aangepast, dus dat moet ook wel passen op een ouder blok. Over een jaar die kit er uit trekken en dan daar nog even verder op rijden, tot je het vermogen zat bent. Gaat wel snel, wennen aan vermogen.
Was die van mij ook bj2004 had alleen veel gelopen 40dkmquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef JK het volgende:
Die van mij is één van de laatste jaren, die ziet er nog wel redelijk netjes uit (de oude had een lelijk zadel en een lelijke tank + tankdop). Mag alleen wel wat kilootjes kwijt. Heb liever iets van rond de 160-170kg ofzo. Maar ben ook nog wel benieuwd naar het supercharged blok van Kawasaki.
Op de stand op de motorbeurs maar eens kijken wat ze hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |