Nee, er zit een of andere droplul tegen me op te bieden. En aangezien de nieuwe helm er ook al flink inhakt heb ik niet zo heel veel financieele ruimte meerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al wat vorderingen met je donor-Bandit?
kak! wis ik niequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef Tunafish het volgende:
D'oh! Wilde vandaag even kijken bij die veiling van Top Les, bleek dat het tot 16:00 was, terwijl ik dacht vanaf 16:00
Al een paar maand niet meer Terwijl het super weertje is. Luiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, er zit een of andere droplul tegen me op te bieden. En aangezien de nieuwe helm er ook al flink inhakt heb ik niet zo heel veel financieele ruimte meer
Inmiddels een week niet gereden
ik ben hetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, er zit een of andere droplul tegen me op te bieden.
De beginprijzen van de veilig wel, die staan hier: https://www.bva-auctions.com/auction/index/9607quote:
Mag mijne wel lenen. Moet er aan gebeuren dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Bah, donor Bandit is verkocht![]()
Ging boven de 1000. Wil de mijne erg graag weer repareren, maar da's echt teveel geld![]()
Misschien toch maar ergens een ouwe 400 op de kop tikken. Dat kost niks en is niet leuk, maar dan kan ik in ieder geval weer rijden tot El Bandito weer opgelapt is.
Ik moet heel de voorvork vervangen. Dat kost serieus geld, zeker voor een fiets van 18 jaar oud. En dan nog is het frame geschaafd, tank gedeukt, motorblok open, schiet gewoon niet op met dat ding.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag mijne wel lenen. Moet er aan gebeuren dan?
Haal een xj 600 ofzo voor 600 ballen, voorvork en frame? total los dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet heel de voorvork vervangen. Dat kost serieus geld, zeker voor een fiets van 18 jaar oud. En dan nog is het frame geschaafd, tank gedeukt, motorblok open, schiet gewoon niet op met dat ding.
Dat zie je wel op moment dat je bod plaatst, krijg je daadwerkelijke kosten berekening.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef Salatrel het volgende:
Nee ok hoop mensen lezen dat soort details niet
Bandit 400 niet leuk? Juist lachen man, flink hoog in toeren knallen en dan kijk je op de teller en is het maar 120km/u.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BlackLining het volgende:
Misschien toch maar ergens een ouwe 400 op de kop tikken. Dat kost niks en is niet leuk, maar dan kan ik in ieder geval weer rijden tot El Bandito weer opgelapt is.
de 1e honda staat op plaats 5 2 uur en 20 minuten achter Coma op de KTMquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
hoe gaat het met honda in dakar dan?
wist ik welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de 1e honda staat op plaats 5 2 uur en 20 minuten achter Coma op de KTM
Da's echt niks. Een keer op gereden maar dat blok leeft niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:24 schreef JK het volgende:
[..]
Bandit 400 niet leuk? Juist lachen man, flink hoog in toeren knallen en dan kijk je op de teller en is het maar 120km/u.Al kan zo'n GSF400 denk ik wel de 200 aantikken. Jammer dat die lichte vierpitters er niet meer zijn in Europa.
Dat geluid blijft mooi!quote:
oh wil best een keertje mee als ik vrij ben hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat geluid blijft mooi!
Ga keer mee Duitsland! ook met gummie, beetje daar richting Teutenburger crossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |