quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef very het volgende:
[..]
nee, maar misschien niet gebruiken op deze manier.
Het woord Tsunami is nou eenmaal een beetje getekend door de vloedgolf in 2004, waarbij er 230.000 doden vielen. Ik vind het simpelweg ongepast.
Waarom zou je het woord Tsunami op deze manier gebruiken? Het slaat gewoon nergens op. Er is geen begeleidende tekst, enkel het woord Tsunami en een beat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan ook te gevoelig zijnMag je tornado of earthquake ook niet als titel gebruiken dan omdat hier eventueel ook mensen bij om het leven komen?
Het feit dat een tsunami niet per se een ramp is. Dat is geen mening, maar een feit. En daar werd je op gewezen. Moeilijk om toe te geven dat je dat fout had?quote:
Vaak worden die nummers wel begeleid met een verhaal, en is het meer dan een enkel woord en een beat. Dat maakt nogal verschil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
09. Electric Six - Nuclear War (On the Dance Floor) (Fire)
Ook maar afschaffen? Enfin, je klaagt hier, dat is je goed recht. Maar liefde is een vreemde ziekte, en daar raken ze ook niet over uitgeschreven. Net als de dood, de dood is erg, niemand wilt dood, en een nummers wat ze schrijven, niet normaal.
En waar zei ik precies dat een tsunami PER SE een ramp was?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het feit dat een tsunami niet per se een ramp is. Dat is geen mening, maar een feit. En daar werd je op gewezen. Moeilijk om toe te geven dat je dat fout had?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef ulq het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dj Panda - It`s a Dream (Hitler - sieg heil rmx)
quote:
Niet weten dat tsunami door aardbeving wordt veroorzaakt en geen golf is maar een vloedgolf.quote:
Niet weten dat er meerdere oorzaken kunnen zijn van een tsunamiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat tsunami door aardbeving wordt veroorzaakt en geen golf is maar een vloedgolf.
Verder terechte klacht die tatta's hier hebben nog nooit een ramp meegemaakt.
Jongen ik moet het simpel houden voor die gastjes hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Niet weten dat er meerdere oorzaken kunnen zijn van een tsunami![]()
Kutnummer trouwens. Is op zich prima aan te horen maar het is veel te overplayed.
Oh okeequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jongen ik moet het simpel houden voor die gastjes hier.
Klacht is terecht. heel terecht want die muziek is bagger.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Oh okee
Terechte klacht dan maar? Heb OP niet gelezen
Miniem omdat het aantal mensen dat dit kennen ook miniem is zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Sabaton. Liedjes over oorlog; nazi's, tanks, russen, etc...
Haters? Miniem. Ze zijn gewoon epic.
Nee? En wil je nu al haten voordat je ze geluisterd hebt? Dat is pas slecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef very het volgende:
[..]
Miniem omdat het aantal mensen dat dit kennen ook miniem is zeker
Volgens mij ben jij in de war met het woord 'genocide'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef very het volgende:
[..]
En Holocaust betekent volkerenmoord, maar wordt toch ook standaard gelinkt met de dode joden.
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef TGun het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met het woord 'genocide'
2 van je posts terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef very het volgende:
[..]
En waar zei ik precies dat een tsunami PER SE een ramp was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop