Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze gaan NIET naar Ellis Island in New York.
Ellis Island in New York ziet er heel anders uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Pietepietje het volgende:
Ellis Island is ook een eiland op de Filipijnen:
[..]
100%quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:50 schreef jcdragon het volgende:
Muzikale aanwijzing: Be near me - ABC
Aaf Brandt Corstius de volgende afvaller?
Hoop het niet. Zij is mijn molquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:50 schreef jcdragon het volgende:
Muzikale aanwijzing: Be near me - ABC
Aaf Brandt Corstius de volgende afvaller?
Hmm. 1251 AM is de frequentie van Radio 5; een van de vorige werkgevers van Jan-Willem. Past ook mooi bij de '3425'-hint.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dimauro het volgende:
Tijdens de leader
[ afbeelding ]
Ondersteboven op de ruit:
1921
AM 8:15
625
1841
echt geen idee of het iets is, maar viel me nu pas op..
Chinezen lezen natuurlijk van rechts naar linksquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Hmm. 1251 AM is de frequentie van Radio 5; een van de vorige werkgevers van Jan-Willem. Past ook mooi bij de '3425'-hint.
Op basis van internetgedrag was al een grote kans dat ze een van deze afleveringen eruit zou gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou wel héél doorzichtig zijn.
Goeie! Van rechts naar links en van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Chinezen lezen natuurlijk van rechts naar links
mwoa zou dom zijn. Degene ernaast zal dat wel horenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:51 schreef jantjesnoeper het volgende:
Wat me opviel, is dat JW's hand expliciet in beeld kwam toen hij op de muis klikte tijdens de test. Niet alleen pal naast het mollogo, maar ook zagen we de ring prominent op het scherm. Het is de ring die we ook zien tijdens de schijnbeweging waarmee MOL geschreven wordt.
Ik vroeg me verder af: riep iemand MOL tijdens het roeien? Dat "hooooo, hooooo, hooooo" zou zich er prima voor lenen.
Een konijnachtig wezen (en dat dus net als een mol onder de grond leeft) dat met een penis speelt. Freek is dus de mol!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:18 schreef eNaSnI het volgende:
In aflevering 2 kwam deze muur een paar keer snel voorbij, maar welke hint hier nu weer achter zit?!?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een konijnachtig wezen (en dat dus net als een mol onder de grond leeft) dat met een penis speelt. Freek is dus de mol!
En jezelf na de serie verwijten dat je dergelijke zaken als 'niet relevant' hebt bestempeld zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:20 schreef MolFan het volgende:
Denken dat elke tekening een aanwijzing is
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En jezelf na de serie verwijten dat je dergelijke zaken als 'niet relevant' hebt bestempeld zeker?
Dat zijn jouw woorden DaMart.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:25 schreef DaMart het volgende:
Een konijnachtig wezen (en dat dus net als een mol onder de grond leeft) dat met een penis speelt. Freek is dus de mol!
I'm watching youquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef MolFan het volgende:
- Wat wordt er gezegd in het muziekje in de eerste executieronde als Susan haar groene scherm krijgt te zien? Het gaat als volgt. Susan krijgt een groen scherm. vervolgens speelt het muziekje verder af maar tijdens het muziekje wordt iets gefluisterd!
- Op de hoeveelste minuut is dat precies?? ;O
- Op 11:15 (NED 1 HD RIP, kan dus afwijken van Uitzending Gemist) hoor je iets van een trein en daarna komt het. Het is best een creepy geluid vooral met koptelefoon op. Je moet het geluid aardig hard zetten. Het lijkt achterstevoren.
Hier een link naar het geluidsfragment: https://app.box.com/s/rgwx4jvbo4ak8tvk5nfa - Het geluid/gefluister begint op 00:12 met het trein geluid, op 00:15 is het gefluister te horen. Direct erna komt hetzelfde stukje achterstevoren en als laatste is het vertraagd en in normale luister richting (geen idee of dit een woord is) te horen. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
- Ik heb het geluid nog eens nageluisterd en wat ik erin hoor is "Wǒ shì mó'ěr" vertaald in ik ben mol
http://translate.google.n...=#nl/zh-TW/ik%20ben%20mol
Vond het inderdaad al opmerkelijke (nooit gebruikte) cameratechnieken voor WIDM rondom dit gebouw. Veel vanuit de lucht, fly-overs. Doen ze anders nooit. Maar dat het een animatie is, verklaart dat welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:25 schreef SuperFokker het volgende:
Op het gebouw waar de executie plaatsvindt staat een grote 3.
Ze gebruiken een animatie van het gebouw. Als het gebouw normaal wordt gefilmd is de 3 niet te zien.
[ afbeelding ]
Jan Willem krijgt als 3e een scherm te zien.
Maar de 3 kan ook ergens anders naar verwijzen natuurlijk.
Ze gaan naar de Filipijnen, niet naar de VS.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Max23 het volgende:
Na onder andere de pincode hint over Jan-Willem blijf ik in mijn tunnel zitten. Ze moesten dat geld opsturen naar aflevering 9 en dat had iets met Ellis Island te maken. Dat is een eilandje in het midden van New York. Heel "toevallig" had Jan-Willem gister bij de eerste opdracht een t-shirt aan waar Bronx op stond. Dat is natuurlijk één van de wijken van New York
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op het .com forum heeft men een opmerking van een backpacker (die in de Philippijnen is geweest gedurende de opnameperiode) op één of andere travel website gevonden.
Als dat inderdaad klopt, dan weten we in ieder geval 1 persoon die er dan nog in zal zitten (en dus sowieso volgende week veilig is).
Verder zou het voor mijn leadertheorie betekenen dat ik heel dicht bij één van de finalisten zit (en ik ben bijna 100% zeker wie dat zal zijn; uit de mogelijke keuzes die er dan nog zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op het .com forum heeft men een opmerking van een backpacker (die in de Philippijnen is geweest gedurende de opnameperiode) op één of andere travel website gevonden.
Als dat inderdaad klopt, dan weten we in ieder geval 1 persoon die er dan nog in zal zitten (en dus sowieso volgende week veilig is).
Verder zou het voor mijn leadertheorie betekenen dat ik heel dicht bij één van de finalisten zit (en ik ben bijna 100% zeker wie dat zal zijn; uit de mogelijke keuzes die er dan nog zijn).
Pas op!! Als je dit linkje volgt en de tekst leest kan je achterkomen wie er nog inzit en wie er gaat afvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |