Ja maar, ik zelf welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar knoflookje, niemand begrijpt schijnbaar dat jij dit grappig bedoelt hoor
IK KRIJG VOLGENDE WEEK PAS MIJN HORMONEN PRIK MET OVERGANSVERSCHIJNSELEN JAH!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Iets teveel hormonen in een topic. Kanonnen, is de hele zooi hier deze week ongesteld ofzo?
mijn spa roodquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
IK KRIJG VOLGENDE WEEK PAS MIJN HORMONEN PRIK MET OVERGANSVERSCHIJNSELEN JAH!
Ik moest hier toch wel een beetje om lachen...de ironiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus tóch een Dom Menstruatie Syndroomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Oognip het volgende:
En ik wil GEEN dms knoflook, dat dat maar duidelijk is
Ik zou het dan toch niet posten hoor.... ik lees alleen dat je nip lelijk vindt en dat het een grapje is. Of zo.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je reageert anders wel als een wijf.
OK. OK. Jij mag zo reageren!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lees dit eens:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik snap echt nog steeds niet wat ik nou verkeerd zei![]()
En dan heb ik de juiste smilies, dacht ik
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het dan toch niet posten hoor.... ik lees alleen dat je nip lelijk vindt en dat het een grapje is. Of zo.
Doeiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef sararaats het volgende:
als jullie blijven bekvechten, ben ik weg. voorgoed.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef sararaats het volgende:
doegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef sararaats het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest hier toch wel een beetje om lachen...de ironie
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:14 schreef sararaats het volgende:
Ik best wel keihard eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest hier toch wel een beetje om lachen...de ironie
Wilde ze scharen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Oognip het volgende:
Knoflook heeft wel een klein beetje last van borderline, want van de week kreeg ik nog ongeveer 25 DM's met het tegenovergestelde.
Trut!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
*schopt iemand tegen de knieën om de ruzie op gang te houden*
Het tegenovergestelde? Als in: je bent wel miss universe?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Oognip het volgende:
Knoflook heeft wel een klein beetje last van borderline, want van de week kreeg ik nog ongeveer 25 DM's met het tegenovergestelde.
Ik zou zo'n vrouwen inderdaad links laten liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zag net bij de Lidl een best wel leuke vrouw met een enorme bak popcorn lopen, dacht, nah, die heb ik toch niet nodig
die vrouw niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zag net bij de Lidl een best wel leuke vrouw met een enorme bak popcorn lopen, dacht, nah, die heb ik toch niet nodig
Dat vind ik ook niet echt aardig van je Yashaaaaa.quote:
Ik was niet eens de eerstequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet echt aardig van je Yashaaaaa.
ik liet een bord vallen van het lachen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet echt aardig van je Yashaaaaa.
Ik dit keer ook niet!quote:
Ben je al begonnen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik heb besloten om als een non te gaan leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |