Mister indaha nog toch? Cattyman?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_dynastie
- Mister_dynastie
- IB
- Yashaaaa
Hoeveel zijn dit er? 12 of 13?
13.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_dynastie
- Mister_dynastie
- IB
- Yashaaaa
Hoeveel zijn dit er? 12 of 13?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je hier nou op door? Hè? Wil je een rel lopend houden ofzo?
Mag ik een pm?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gezien de liefde voor het kutwijf op dit forum kost het me ongetwijfeld een ban, dus dat doen we maar even niet.
Gvdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister indaha nog toch? Cattyman?
ja dat had ik toch van je verwacht hoor , maar ik vergeef je want tja je bent familie hequote:
Iemand wegpesten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
nou ik ga echt niet nog een keer bellen
Sorry, ik ben zoals ik ben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gezien de liefde voor het kutwijf op dit forum kost het me ongetwijfeld een ban, dus dat doen we maar even niet.
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister indaha nog toch? Cattyman?
Nou, het kan nog, want er moet nog een keer gebeld wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als ik over 10 minuten zou zeggen dat ik toch ook kwam shabu-en
Je ken so meerijuh hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als ik over 10 minuten zou zeggen dat ik toch ook kwam shabu-en
Eerst wachten tot ze nog eens gebeld heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Je reageert totaal verkeerdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, het kan nog, want er moet nog een keer gebeld worden
mot je dan leleke natnekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil jij even mee naar buiten? HèMet je hoge telskills
Dus jij maakt er een potje van en dan mag een ander het opknappen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat mag Roos doen want Roos organiseert het
die sms ik net maar die ligt met dr toyboy in bed nu meneer roos op voetbalkamp is blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat mag Roos doen want Roos organiseert het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |