Dit maakte me zo hard aan 't lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Rectum het volgende:
Ik heb een homoseksuele relatie met mijn vader maar die verloopt nogal moeizaam... mag ik me dan ook aanmelden?
Stiekem is het geen programma, maar is het iemand die contact wilt met jongens van 16-30quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef Bombvis het volgende:
WAAROM DE TT IN HOOFDLETTERS? DAT SNAP IK NOOIT ZO GOED VAN DIE PROGRAMMAMAKERS, DENKEN ZE DAN BETERE REACTIES TE KRIJGEN? ZOU HET DAARNAAST NIET HANDIG ZIJN VOOR WELKE ZENDER HET PROGRAMMA IS, OF ÜBERHAUPT WAT VOOR PROGRAMMA?
En dan een username als de jouwe hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Rectum het volgende:
Ik heb een homoseksuele relatie met mijn vader maar die verloopt nogal moeizaam... mag ik me dan ook aanmelden?
Maar de vaders zijn toch homoseksueel? Of zijn de jongens homoseksueel? Want ik lees het als de vaders die homoseksueel zijn, dus dan moet TS daarmee toch in contact willen komen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Stiekem is het geen programma, maar is het iemand die contact wilt met jongens van 16-30
Vaders van 16?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar de vaders zijn toch homoseksueel? Of zijn de jongens homoseksueel? Want ik lees het als de vaders die homoseksueel zijn, dus dan moet TS daarmee toch in contact willen komen?
Dan moet je glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Rectum het volgende:
Ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Rectum het volgende:
Nee:quote:
Zij verwijst hier toch naar hun vader? Vader wist pas dat die homoseksueel was toen hij z'n zoon zagquote:mannen (16-30) die moeizaam contact met hun vader hebben omdat zij homoseksueel zijn
O zo! Hmm...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee:
[..]
Zij verwijst hier toch naar hun vader? Vader wist pas dat die homoseksueel was toen hij z'n zoon zag
Je zoekt dus iemand die 2 homofiele vaders heeftquote:
Te jong (volgens mij) en die hebben er zover ik weet ook niet echt moeite mee. Althans, in de media komen ze zo niet over, dus zullen ze niet voor de media bekendmaken dat het eigenlijk klote is (hypothetisch gesproken)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je zoekt dus iemand die 2 homofiele vaders heeft
Bel de zoons van Paul de Leeuw ofzo
Moeizaam als in "Je kunt hem niet hebben?"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Rectum het volgende:
Graag nog antwoord op mijn vraag en moet het nu onder vermelding van Vaders of Homoseksualiteit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:41 schreef NOPP het volgende:
Wij zijn opzoek naar jongens/mannen tussen de 16-30 jaar die moeizaam contact met hun vader hebben omdat deze jongens/mannen homoseksueel zijn. Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal.
Reacties naar: kandidaten@nopicturesplease.tv o.v.v. Homoseksualiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |