Hebben wij ook thuis, een Croozerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Ik vergeet nooit meer dat mijn chef vertelde dat hij ook helemaal ondergekotst en gepist was tijdens het luierverschonen. En dat dat hem niet uitmaakte, want de lach op het gezichtje van zijn dochter deed 'm alles weer vergeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef the_critic het volgende:
het eerste luiertje dat ik verschoonde... ging er meteen een plassertje alle kanten op en was mijn hele arm nat(daarna gelukkig niet meer gebeurd, maar was "bijzonder" memorable moment)
Wil zelf zo een fietskar achter de fiets als zoontje zelfstandig kan zitten.. (keer gezien ook, bij Gesink op Twitter)
Vast beginnen met de eerste HGH en testosteron en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:39 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...quote:
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, op deze foto is ze net zo knap als d'r vader...
Maar wel vertederend, deze laat ik aan m'n meisje zien, wedden dat ze dan zo om is... Zo'n lieve zorgzame papa!
Gefeliciteerd ouwe schurk![]()
Met Nicole ook alles goed gegaan?
Mooi dat alles goed gaat! Mijn vriendin liep 3 dagen na de keizersnee het ziekenhuis weer uit, had de verpleging ook niet vaak meegemaakt, fitheid scheelt inderdaad een stukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Haha.
Man, wat zijn ze lelijk als ze eruit komen. Trekt snel bij gelukkig't eerste wat ik dacht was: "Ik hoor haar het mooiste kind ooit te vinden. Dat vind ik niet. Wat nu.". Maar gelukkig had Nicole dat ook. Na een uur zien ze er al 10x beter uit.
Nicole gaat goed, moe, maar denk dat ze snel opknapt. Fitte dame, dat scheelt 1000%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |