Als je dat niet zou willen, zou wennen na de zomervakantie echt nog wel een paar keer kunnen voor ze meteen 'gewoon' begint. Bespreek het anders eens met de school. Als je wil, dus hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:44 schreef Saffier het volgende:
Ingeschreven. Raar zeg. M'n kleinste... Ze is er zelf nu al ruim aan toe.
Ze kan niet wennen omdat ze in de zomervakantie jarig is. Straks is het op maandag 'gewoon' beginnen.
Jawel, maar moet de keuze dan makkelijker wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef amaranta het volgende:
Dus vraag aan TJ.
Was jouw partner ook niet allochtoon?
zijn ze bij ons sws niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef ohnee het volgende:
Zoon gaat morgen voor 2e keer wennen. Ben er wel blij mee want de dag nadat hij naar school was geweest was hij best moe. Als hij hele dagen gaat en hij blijkt de dag erop toch moe, mag hij de middag gewoon thuisblijven om bij te tanken. En 2 dagen de middagvrij, das ook wel lekker. (kan me van mezelf niet heugen dat ik vrijdagmiddag vrij was in de onderbouw)
Hij is sowieso nog niet leerplichtig op zn 4e hequote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef ohnee het volgende:
Zoon gaat morgen voor 2e keer wennen. Ben er wel blij mee want de dag nadat hij naar school was geweest was hij best moe. Als hij hele dagen gaat en hij blijkt de dag erop toch moe, mag hij de middag gewoon thuisblijven om bij te tanken. En 2 dagen de middagvrij, das ook wel lekker. (kan me van mezelf niet heugen dat ik vrijdagmiddag vrij was in de onderbouw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |