Ja, je komt er niet zomaar binnen. Maar dat is dan ook meteen het voordeel. Want als je eenmaal binnen bent, hoef je niet al die mensen te gaan onderhouden die zomaar zonder kwalificaties en met als enige wens zich te laten vertroetelen door de staat zijn binnengekomen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je wel werk kunnen vinden natuurlijk en zo'n werk visum krijgen toch.
Maar vind jij jezelf nu oud en kansloos of jong en dynamisch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dientje in australie kan je huwelijksconsulent worden, een baan bij een huwelijksbureau dus.. krijg je een werkvergunning enz.. er staat een lijst met beroepen op internet...
dit vond ik wel een mooie
Maar jij bent een hogeropgeleide rijkaardquote:
Meh, dat is ook weer niet wat je elke dag wil doen denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dientje in australie kan je huwelijksconsulent worden, een baan bij een huwelijksbureau dus.. krijg je een werkvergunning enz.. er staat een lijst met beroepen op internet...
dit vond ik wel een mooie
Je moet me wel quoten, arjan. Anders weet ik niet of je geantwoord hebt en of de tekst een antwoord is op mijn vraag.quote:
Hoezo moet je rijk worden? Daar heb je alleen maar last vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet me wel quoten, arjan. Anders weet ik niet of je geantwoord hebt en of de tekst een antwoord is op mijn vraag.
Maar je bent maar net zoveel een mislukkeling als je zelf wil. Je hoeft niet per se hoogopgeleid te zijn om er iets van te maken! Iedereen kan rijk worden als hij een friettent begint. Is wel 20 jaar lang erg hard werken natuurlijk!
Dat hoeft toch niet. Maar je moet wel iets met je leven doen, vind ik. Een beetje op de bank hangen en roken en fokken is toch ook maar vervelend!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef arjan1112 het volgende:
H
[..]
[..]
Hoezo moet je rijk worden? Daar heb je alleen maar last van
Voor wie ? voor de admins ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet. Maar je moet wel iets met je leven doen, vind ik. Een beetje op de bank hangen en roken en fokken is toch ook maar vervelend!
Je moet wel gezond zijn.. of teminste zo gezond dat je een hoop energie hebt om te 'knallen'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef LXIV het volgende:
Maar je bent maar net zoveel een mislukkeling als je zelf wil. Je hoeft niet per se hoogopgeleid te zijn om er iets van te maken! Iedereen kan rijk worden als hij een friettent begint. Is wel 20 jaar lang erg hard werken natuurlijk!
En het mooie is: je kunt altijd terug als spijtoptant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je moet wel gezond zijn.. of teminste zo gezond dat je een hoop energie hebt om te 'knallen'.
En dat kan zo veranderen. Eén verkeerde inhaalmanouvre, of geknapte ader in je hoofd, en je verandert van 'jong en dynamisch' naar zorgbehoevend. Ben je afhankelijk van uitkering, zorg, dagbesteding ed.
Daarom ben ik niet zo happig op emigreren naar landen die niet zoveel geregeld hebben voor wat vaak denigrerend 'zielige mensen' wordt genoemd. Want je weet nooit of je niet op een slechte dag zélf tot die groep behoort.
Aan de andere kant bouwt NL de sociale voorzienigen ook rap af, dus wat dat betreft hoef ik niet te blijven.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
En het mooie is: je kunt altijd terug als spijtoptant.
veel te donker in de winterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
Dan is Zweden een optie, dat is ook een sociale zorgstaat.
Canada en de US lijken me wel gaaf.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
En het mooie is: je kunt altijd terug als spijtoptant.
Doen dan. Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:23 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Canada en de US lijken me wel gaaf.
Lekker achteraf wonen, je eigen ding doen zonder dat de welstandscommissie of de woningstichting komen klagen dat bijv 'een metalen hek tegen de regels is'.
Voorlopig een vriend met een vast contract.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met hun huizen die in 20 jaar 3x over de kop gingen, bizarre regelingen konden treffen, leefden op een gasbel en vooral nadachten over zichzelf.
Die voor ze:
[ afbeelding ]
27 nog wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef Woods het volgende:
Mensen die nu van school komen zijn doorgaans rond de 27 ofzo? Vroegah was dat al gauw 19, enig verschil dus, luie klerehonden
Ja weet ik veel wat de leeftijd zo doorgaans is. Ik vind dan ook dat de pensioen leeftijd variabel moet zijn aan wat voor werk je hebt gedaan en de leeftijd wanneer je bent begonnen.quote:
Ja, als mijn vriend gebakken zou zitten wist ik wel zeker dat ik nooit van mijn leven nog een stap zou verzetten!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Voorlopig een vriend met een vast contract.
Ach ik zeg ook maar eerlijk, ik hecht ook teveel aan zekerheid om echt knopen door te hakken, zeker nu mijn vriend voorlopig gebakken zit.
Heb je lsd genomen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
Jammer dat het een slappe winter is, anders hadden we, ala de eskimo's, alle 50+ers op ijsschotsen kunnen zetten om ze een trap richting de oceaan te geven. Pensioenpotten leeghalen en verdelen, alle papierdoorschuifbanen opheffen, investeren in robotica, tijdelijk geboortebeperking invoeren en dan leven als koningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |