Doe eens terugzetten danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:23 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn tetten stonden in S&G, Kaneelstokje.
Leuke plannen ja?quote:
kom je langs?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:24 schreef muhahaha het volgende:
Weekend wordt matig, morgen langs een zwerver.
Doe dan ook iets om een hint te gevenquote:
Kloon gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe dan ook iets om een hint te geven
Niet per definitie gezond. Wanneer je een juist voedingspatroon hebt zullen je darmen niet volzitten met troep die er via de normale ontlasting niet meer uitgeraakt. Dit is voor veel mensen echter niet het gevalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom zou een klysma gezond zijn?
je bent wel geobsedeerd door diarree he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan een diarree aan gezeik over klonen over me heen krijgen.![]()
Sorry, Dven begon over klysma's. Ik zal me verder inhouden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent wel geobsedeerd door diarree he?
Dank jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, Dven begon over klysma's. Ik zal me verder inhouden.
Hmm pruttelpoepjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent wel geobsedeerd door diarree he?
Als je alleen in KPD post, dan zal dat niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan een diarree aan gezeik over klonen over me heen krijgen.![]()
ik lees net dat je je tetten moet laten zien in S&Gquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet per definitie gezond. Wanneer je een juist voedingspatroon hebt zullen je darmen niet volzitten met troep die er via de normale ontlasting niet meer uitgeraakt. Dit is voor veel mensen echter niet het geval
Sowieso niet iets wat je zomaar of te vaak of onprofessioneel moet laten doen aangezien de darmflora ook niet beschadigd mag raken
Mijn tetten zijn niet interessantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik lees net dat je je tetten moet laten zien in S&G
Dan krijg je ook diarree
Lola in de rijm
Ja, maar daar accepteren ze alleen cleavage niet...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je alleen in KPD post, dan zal dat niet zo snel gebeuren
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je alleen in KPD post, dan zal dat niet zo snel gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee helemaal niet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar daar accepteren ze alleen cleavage niet...
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daar was laatst een hele slowchat over in het mannentopic van KPD. Kwam een mod klagen dat we daar niet over mochten discusseren, hahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee helemaal niet
Professioneel gifmenger.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe
Dat dacht ik al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:
Wat ik weet uit mijn geheugen, durf ik dat te betwistenquote:
Zelfs mannen kregen oneerbare voorstellen van mannen in KPD, waar de mannen niet van gediend warenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar was laatst een hele slowchat over in het mannentopic van KPD. Kwam een mod klagen dat we daar niet over mochten discusseren, hahahahaha.
*noteert handige tip*quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs mannen kregen oneerbare voorstellen van mannen in KPD, waar de mannen niet van gediend waren
Ik zeg gewoon dat ze moeten optiefen uit mijn dm, of ik negeer ze.. dat werkt ook best goed. Don't feed the troll
Ik was ook verbaasd dat geen enkele vrouw op mij reageerde. GEdesillusioneerd ben ik dan ook gestopt met foto's te plaatsen in KPDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs mannen kregen oneerbare voorstellen van mannen in KPD, waar de mannen niet van gediend waren
Ik zeg gewoon dat ze moeten optiefen uit mijn dm, of ik negeer ze.. dat werkt ook best goed. Don't feed the troll
quote:
lol, daarom post ik daar dus ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zondequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat geen enkele vrouw op mij reageerde. GEdesillusioneerd ben ik dan ook gestopt met foto's te plaatsen in KPD
Wat onzin is want ik weet dat ik wel gereageerd hebquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat geen enkele vrouw op mij reageerde. GEdesillusioneerd ben ik dan ook gestopt met foto's te plaatsen in KPD
ook zondequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, daarom post ik daar dus ook niet.
Zie mijn edit: ik ook niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]bummer
[..]
lol, daarom post ik daar dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |