Dat is dan wel weer geil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een dik, 13 jarig jongetje met een kut.
De meeste types die in KLB zo gepest worden zijn types zoals Brummetje_ , alleen dat schijnt niet tot TS door te dringen. Ik hoop dat de posts van Brummetje_ mijn punt hebben bewezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
In 99,9% van de gevallen schijt ik op pesterijen, maar iemand als Brummetje maakt het er helemaal zelf naar
Vaart ook 24/7 door de rode zee heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een dik, 13 jarig jongetje met een kut.
het is jammer dat de Brummetjes van de wereld het verpesten voor mensen die onhandig zijn, maar niks kwaads in de zin hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste types die in KLB zo gepest worden zijn types zoals Brummetje_ , alleen dat schijnt niet tot TS door te dringen. Ik hoop dat de posts van Brummetje_ mijn punt hebben bewezen.
Jaloers op het feit dat ze naast haar iPhone 5 een Sony Xperia Z1 gaat bestellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
In 99,9% van de gevallen schijt ik op pesterijen, maar iemand als Brummetje maakt het er helemaal zelf naar
Blaas hem op, je naam heb je alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil geen privacy-invading iPhone5 oh nee, dat was de 5s. Either way zie ik geen voordelen aan 5 boven een 4s. en een Sony al helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jaloers op het feit dat ze naast haar iPhone 5 een Sony Xperia Z1 gaat bestellen?
Hem ook nogquote:
Je mist wat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil geen privacy-invading iPhone5 en een Sony al helemaal niet.
ja, merken-geilheid, geloof ikquote:
Haar dan, whatevahhhhquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hem ook nogIk geef je geen ongelijk in je aanname trouwens
Ik heb dus geen slecht karakter. Dat mensen nav mijn topics gelijk geloven dat ik echt een vreselijke rotte trut ben, moeten zich even achter hun oren krabben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen kunnen nog zo knap zijn, als ze een slecht karakter hebben, doet dat enorm afbreuk
hommotjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Wie, wat, waar, waarom en moet ik me aangesproken voelen. Nee, ik voel me niet aangesproken. Goed, volgende topic.
Blijf vooral jezelf overtuigenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb dus geen slecht karakter. Dat mensen nav mijn topics gelijk geloven dat ik echt een vreselijke rotte trut ben, moeten zich even achter hun oren krabben.
Dat ben ik nml niet.
Vriend weet niet eens wat ik hier over hem typ. IRL hebben wij een leuke relatie met heel af en toe een ruzie, zoals iedereen weleens heeft met zijn/haar partner.
Als ik echt zo erg was als sommigen hier denken, dan had ik echt geen vriend. Dan had ik geen vrienden. Beide heb ik wel.
Ik heb medelijden met die vriend van jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb dus geen slecht karakter. Dat mensen nav mijn topics gelijk geloven dat ik echt een vreselijke rotte trut ben, moeten zich even achter hun oren krabben.
Dat ben ik nml niet.
Vriend weet niet eens wat ik hier over hem typ. IRL hebben wij een leuke relatie met heel af en toe een ruzie, zoals iedereen weleens heeft met zijn/haar partner.
Als ik echt zo erg was als sommigen hier denken, dan had ik echt geen vriend. Dan had ik geen vrienden. Beide heb ik wel.
Blijf maar denken dat iedereen die ik ken en die mij oprecht mag geen ruggegraat heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Blijf vooral jezelf overtuigenWaarschijnlijk hebben de mensen om je heen geen ruggegraat en pikken ze dit soort acties tot nu toe, maar dat duurt niet eeuwig.
Dat zeg ik niet, lezen is niet je sterkste kantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:13 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Blijf maar denken dat iedereen die ik ken en die mij oprecht mag geen ruggegraat heeft.
Laat ze maar, ik zou hier niet reageren ze willen je enkel pesten. Gewoon weg gaan hier, heeft geen zin met deze mensen een discussie aan te gaan.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die vriend van je
Ik ga ook zeker weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laat ze maar, ik zou hier niet reageren ze willen je enkel pesten. Gewoon weg gaan hier, heeft geen zin met deze mensen een discussie aan te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |