abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135305685
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:08:55 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135305708
Lekker bakkie kooooffie!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135305728
Ik zit aan m'n tweede sterke bak.

Dit is Kanis en Gunnink koffie ,was in de aanbieding. Is best oke, maar ik heb toch echt liever DE. O+
pi_135305992
Na middernacht naar bed en dan om tien over zes 's morgens 's nachts weer op de fiets naar kantoor, dat blijft lastig. :') Nou ja, eigen schuld, dikke bult.

De hertencurry gisteren was awesome! Als het een voorbode is van hoe lekker de rest uit dit boek is dan ben ik een heel blij ei! : *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_135306031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:44 schreef minilot het volgende:
Na middernacht naar bed en dan om tien over zes 's morgens 's nachts weer op de fiets naar kantoor, dat blijft lastig. :') Nou ja, eigen schuld, dikke bult.

De hertencurry gisteren was awesome! Als het een voorbode is van hoe lekker de rest uit dit boek is dan ben ik een heel blij ei! : *O*
Die hertencurry klinkt yum! :9

Lijkt me trouwens ook een supergaaf kookboek!
pi_135306050
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijn :') Niet lekker wakker worden :N Nu op kantoor. Zo c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135306078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijn :') Niet lekker wakker worden :N Nu op kantoor. Zo c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle. ;(
SPOILER
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 januari 2014 @ 08:56:24 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135306131
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:04:58 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135306246
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit aan m'n tweede sterke bak.

Dit is Kanis en Gunnink koffie ,was in de aanbieding. Is best oke, maar ik heb toch echt liever DE. O+
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&G
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135306265
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle. ;(
Succes in het ziekenhuis dan!
quote:
SPOILER
Er is teveel P. :P Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel :P
SPOILER
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 januari 2014 @ 09:08:26 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135306297
Wij hebben nu Segafredo Espresso Casa in de machine. Deze bonen zijn lekkerder dan de Selezione Crema of Selezione Crema :+
Er ligt ook nog een kilo Selezione Oro in de voorraad. Dan hebben de smaken van Segafredo ook gehad :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_135306311
Lonaa, succes! Trek maar een dikke sok aan over je schoenloze voet: het is best koud buiten!

P, dat doe je snel - zoeventjes drieėnhalve kilo. ^O^
Ik ben benieuwd hoe rap het bij mij (een beetje nodig) en mijn lief (harder nodig) weer gaat zakken nu we opnieuw een beetje gaan semi-hardlopen..
pi_135306336
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Lijkt me trouwens ook een supergaaf kookboek!
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediėnten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur! :Y
pi_135306391
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&G
Het roodmerk heb ik vaak. :Y Is inderdaad lekker

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Succes in het ziekenhuis dan!

[..]

Er is teveel P. :P Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel :P
SPOILER
Thanks! En net als bij mij dus. Hoewel mijn suiker nog prima is, maar ik ben dan ook nog jong.

Mijn taxi heeft zich verslapen, ziekenhuis al gebeld dat ik later ben, gelukkig geen probleem. :)
pi_135306406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediėnten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur! :Y
Ik zou graag veel meer Indiaas koken, ik vind het ook altijd heel spannend, al die specerijen en dingen die ik niet ken O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:21:30 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_135306540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:

SPOILER
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?
pi_135306732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.

Ik wil eerst even zien hoe ver ik het omlaag krijg de komende drie maanden door gewichtsverlies. Dan heb ik weer een controle.
pi_135306740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
P, dat doe je snel - zoeventjes drieėnhalve kilo. ^O^
Ik ben benieuwd hoe rap het bij mij (een beetje nodig) en mijn lief (harder nodig) weer gaat zakken nu we opnieuw een beetje gaan semi-hardlopen..
Niet zo heel moeilijk hoor :') Je skipt alle afhaalzooi bij chinees, pizzeria etc. EN de vele koppen Wiener Melange (half koffie, half chocomel) op kantoor :D
pi_135306820
Aaaargh. Mijn zakelijke laptop voorzien van IE11. Nu crasht IE continue en ik kan niet vinden waarom. Alle invoegtoepassingen staan uit, behalve flash. En die heb ik net geupdated.

Frustrerend dit. Vooral omdat al mijn applicaties tegenwoordig webbased zijn :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:35:31 #20
13783 Anthraxx
pi_135306828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.

Ik wil eerst even zien hoe ver ik het omlaag krijg de komende drie maanden door gewichtsverlies. Dan heb ik weer een controle.
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.

Nou ja, mocht je er verder over willen praten dan hoor ik het wel. De ontkenning had ik ook een lange tijd, acceptatie was lastig, maar een jaar later zie ik het vooral positief in.
pi_135306863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.

Nou ja, mocht je er verder over willen praten dan hoor ik het wel. De ontkenning had ik ook een lange tijd, acceptatie was lastig, maar een jaar later zie ik het vooral positief in.
Volgende controle zit ik bij de huisarts. Dan zal ik het eens in de groep gooien! Thnx ^O^
pi_135306960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet zo heel moeilijk hoor :') Je skipt alle afhaalzooi bij chinees, pizzeria etc. EN de vele koppen Wiener Melange (half koffie, half chocomel) op kantoor :D
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.
Echter, wįt ik zelf allemaal bak en kook is veel te lekker. *)

Maar komt goed hoor. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 10-01-2014 09:54:09 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:54:37 #23
13783 Anthraxx
pi_135307188
Eten kan ik nog wel wat winst mee halen, maar doordeweeks na een lange werkdag, wil ik ook niet al te lang in de keuken staan. Over het algemeen eten wij wel redelijk gezond, maar we halen uiteraard ook wel eens wat af :P.
pi_135307675
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:02 schreef Lonaa het volgende:
2 mailtjes de deur uit, 1 om ovb wat diensten in te roosteren, 1 voor een gastenlijstplek bij de Jeugd van Tegenwoordig en aan de derde ga ik nu beginnen om eens te hengelen naar een horecabaan. :7
Hey ik vroeg me af he, heb jij ook iets te zeggen of invloed op fotoaccreditatie daar? :s)
Succes met je pootje!
pi_135308097
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:02 schreef Lonaa het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig
O+ !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')