Die hertencurry klinkt yum!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:44 schreef minilot het volgende:
Na middernacht naar bed en dan om tien over zes 's morgens 's nachts weer op de fiets naar kantoor, dat blijft lastig.Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
De hertencurry gisteren was awesome! Als het een voorbode is van hoe lekker de rest uit dit boek is dan ben ik een heel blij ei! :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&Gquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit aan m'n tweede sterke bak.
Dit is Kanis en Gunnink koffie ,was in de aanbieding. Is best oke, maar ik heb toch echt liever DE.
Succes in het ziekenhuis dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn "taxi", moet over een half uurtje in het ziekenhuis zijn. Heb mijn schoenen aangetrokken maar aan mijn ene, dikke, voet knelt ie als een malle.
quote:Er is teveel P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediėnten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef Lonaa het volgende:
Lijkt me trouwens ook een supergaaf kookboek!
Het roodmerk heb ik vaak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer de goudmerk van de Aldi eens, beter dan DE of K&G
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes in het ziekenhuis dan!
[..]
Er is teveel P.Veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel
Thanks! En net als bij mij dus. Hoewel mijn suiker nog prima is, maar ik ben dan ook nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn taxi heeft zich verslapen, ziekenhuis al gebeld dat ik later ben, gelukkig geen probleem.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik zou graag veel meer Indiaas koken, ik vind het ook altijd heel spannend, al die specerijen en dingen die ik niet kenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook, al is de Nederlandse vertaling een beetje ruk en ontbreekt in deze editie driekwart van de verklarende woordenlijst maar dat mag de pret niet drukken! Er staan veel recepten in met ingrediėnten die ik nooit eerder heb gebruikt, dus ik vind het wel een avontuur!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schrok om 7:25 wakker. Moest om 8:00 bij de huisarts zijnNiet lekker wakker worden
Nu op kantoor. Zo
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe probeer je het naar beneden te krijgen? Misschien toch handig om medicatie te vragen?
Niet zo heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef minilot het volgende:
P, dat doe je snel - zoeventjes drieėnhalve kilo.![]()
Ik ben benieuwd hoe rap het bij mij (een beetje nodig) en mijn lief (harder nodig) weer gaat zakken nu we opnieuw een beetje gaan semi-hardlopen..
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij werd vanmorgen verteld dat medicatie pas gebeurd bij een gemiddelde van 53 en ik probeer dat ten alle kosten te vermijden. Ik ben helemaal niet goed met dagelijkse medicijnen.
Ik wil eerst even zien hoe ver ik het omlaag krijg de komende drie maanden door gewichtsverlies. Dan heb ik weer een controle.
Volgende controle zit ik bij de huisarts. Dan zal ik het eens in de groep gooien! Thnxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met betrekking tot medicatie, maar als het niet anders kan dan zou ik het uiteindelijk toch voor gaan. Voor mij heeft het positief geholpen, ook met afvallen (30kg en nog steeds verlies ik gewicht), waardoor je lichaam het ook wat rustiger krijgt.
Nou ja, mocht je er verder over willen praten dan hoor ik het wel. De ontkenning had ik ook een lange tijd, acceptatie was lastig, maar een jaar later zie ik het vooral positief in.
Daar valt voor mij geen winst te behalen.. Wat wij afhalen is twee keer per jaar (serieus, hoogstens!) patat/friet en frikandellen van de snackbar. Verder nooit. Alles zelfmaken. En we drinken eigenlijk alleen water en zwarte koffie. Okee, en soms bier en wijn, maar niet zoveel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoorJe skipt alle afhaalzooi bij chinees, pizzeria etc. EN de vele koppen Wiener Melange (half koffie, half chocomel) op kantoor
Hey ik vroeg me af he, heb jij ook iets te zeggen of invloed op fotoaccreditatie daar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:02 schreef Lonaa het volgende:
2 mailtjes de deur uit, 1 om ovb wat diensten in te roosteren, 1 voor een gastenlijstplek bij de Jeugd van Tegenwoordig en aan de derde ga ik nu beginnen om eens te hengelen naar een horecabaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |