Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant.
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk schokkend anders, deze racistische criminaliteit.
Volwassen reactie..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van.
Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Het artikel gaat over de eisen, en je haalt er één zinnetje uit om als TT te dienen. Briljant.
Sarcasme is kinderachtig of zo?quote:
Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Feitelijk gewoon juist, en het is ernstig genoeg om er een apart topic voor te openen. Gaat dus niets aan de TT veranderd worden. Maar het staat je vrij om hier verder te klagen: NWS / [NWS FeedBack] Het mag af en toe gezegd worden
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behoorlijk schokkend anders, deze racistische georganiseerde criminaliteit.
Ik vind het niet "schokkend ", het is alleen dan wel een gegeven dat ze behalve inbrekers ook racisten zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is kinderachtig of zo?
Vind je dit nou echt zo schokkend dan? Dat een Marokkaanse bende niet inbreekt bij Marokkaanse huishoudens?
Denk dat de meeste mensen het oneens zijn met jouw typering van bijzaak. Als dat niet zo zou zijn dan zou je in het feedback topic nog een goede kans hebben op aanpassing van de TT.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een titel moet representerend zijn voor de algemene inhoud van een tekst. Het gaat niet om het racisme van de groep in het artikel, daar is het een bijzaak, dus de TT is onjuist. Maar goed, laat maar.
Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Georganiseerde misdaad is al walgelijk genoeg, maar ook nog met een racistisch oogpunt.
Alsof dat zo vaak voorkomt in dit land.
Dat doen ze expres niet om de schuld af te schuiven op ......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is kinderachtig of zo?
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo verrassend, blanken worden relatief vaak het slachtoffer van mensen met een "getinte huidskleur". Hoor amper wat over Marokkanen die slachtoffer worden van Marokkaanse criminelen.
Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
Ja, heel erg, kreeg er bijna een hartaanval van, zo schokkend.
Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hoort bij 'de gezinnen die met rust gelaten werden'?
Tja, het zijn zon goede jongens, ligt aan de samenleving, ze voelden zich gediscrimineerd.
Kom maar op met die drogredenaties.
Inbreken is één, georganiseerd inbreken op grote schaal is heel wat anders.
Strafeisen zijn terecht.
Ja maar het artikel zegt ook niet dat deze Marokkanen alleen bij autochtonen inbreken. Ze kunnen net zo goed bij een Afghaan of Braziliaan inbreken, daar zegt het artikel niks over.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Andere mensen misschien wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik dit tolereer? Ik zeg enkel dat ik het niet verrassend vind dat ze discrimineren op basis van afkomst bij hun inbraken.
Marokkanen onderling of allochtonen onderling? Er is wel een verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
In A'dam-West schijnen ze elkaar ook af te knallen. Maar of dat nu een verbetering is
Ik heb iig nog nooit van autochtonen gehoord die alleen bij allochtonen inbreken..
Dan moeten die mensen eens onder hun steen vandaan komen.quote:
Dat noem ik geen straffen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eisen tegen jeugdbende Culemborg
Het Openbaar Ministerie heeft straffen tot 50 maanden geëist tegen vier leden van een jeugdbende uit Culemborg. De verdachten zijn nu tussen de 17 en 21 jaar.
Of ze weten dat daar weinig te halen valt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is er precies schokkend aan? 50 jongeren, zullen wel rond de 40 gezinnen zijn. Dan heb je nog allerlei bevriende Marokkaanse gezinnen er naast. Nogal logisch dat ze dan de eigen kring ontwijken. Schokkend racisme zou ik het niet noemen, het is gewoon niet praktisch om bij Marokkaanse gezinnen in te breken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |