Poeh, heavy. Maar ook wel een risico als je zelf gaat en niet aangesloten bent bij de perskaravaan, want dan heb je ook nul ondersteuning en navi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:42 schreef sasquatsch het volgende:
Dakar eist eerste dodelijke slachtoffers
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Poeh, heavy. Maar ook wel een risico als je zelf gaat en niet aangesloten bent bij de perskaravaan, want dan heb je ook nul ondersteuning en navi.
En stiekem ben ik wel 'blij' dat het niet in het deelnemersveld of aanverwanten is, want dan is het risico op neutralisaties en annuleringen een stuk groter. Terwijl het juist dit jaar een gave rally is.
Makkelijk praten als jij het niet bent, het is gewoon levensgevaarlijk, vooral op de motorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is een echte Dakar, lekker! Ook die vermoeidheidsdingen horen erbij, geniaal! Had Coronel dat niet een paar jaar terug ook? Binnenkomen en in één keer door? Al is dat met een buggy natuurlijk beter te doen dan op de motor.
Helaas wel alweer bijna halverwege
Makkelijk praten ja, klopt. Maar het is niet zo moeilijk: als je dat risico niet wil lopen, moet je geen woestijnrally's zoals Dakar gaan rijden. Je weet wat je kan verwachten en iedereen die deelneemt weet dat er soms wel mensen overlijden. Niemand verplicht je, je maakt zelf de keuze om op pad te gaan en je weet ook dat de organisatie uitdagende routes zal plannen. Als je dat niet wil, kun je net zo goed met je motor het plaatselijke bos in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Makkelijk praten als jij het niet bent, het is gewoon levensgevaarlijk, vooral op de motor
Na 12 uur binnen = niet starten volgende dagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Makkelijk praten ja, klopt. Maar het is niet zo moeilijk: als je dat risico niet wil lopen, moet je geen woestijnrally's zoals Dakar gaan rijden. Je weet wat je kan verwachten en iedereen die deelneemt weet dat er soms wel mensen overlijden. Niemand verplicht je, je maakt zelf de keuze om op pad te gaan en je weet ook dat de organisatie uitdagende routes zal plannen. Als je dat niet wil, kun je net zo goed met je motor het plaatselijke bos in.
dan ben je na 3 dagen 75% van je deelnemersveld kwijtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na 12 uur binnen = niet starten volgende dag
Bijvoorbeeld
Valt mee, deze dakar is gewoon extreem zwaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan ben je na 3 dagen 75% van je deelnemersveld kwijt
Wat makkelijker in de auto of in de vrachtwagenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef Fiorano het volgende:
De Dodge schijnt vanmorgen ook in 1x door gereden te zijn. Helden.
Volgens mij is het allemaal net zo zwaar. Auto's en vrachtwagen's zitten sneller en vaker vast. Dat uitgraven, al ben je met z'n 3e, wordt je niet heel blij van lijkt me.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat makkelijker in de auto of in de vrachtwagen
Je kan sws verbindingsetappe door 1 van de 3 laten rijden, dat gaat bij een motor nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal net zo zwaar. Auto's en vrachtwagen's zitten sneller en vaker vast. Dat uitgraven, al ben je met z'n 3e, wordt je niet heel blij van lijkt me.
Een coma lijkt me inderdaad wel een probleem ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |