abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135295079
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135295677
Oh ik kan niet wachten tot E achter een loopwagentje kan O+ Ze krijgt tegen die tijd zo'n houten blokkenwagen, of een poppenwagen!

Maar eigenlijk wil ik ook dat ze nog heel lang een kleine baby is ;(

Ze had vanavond alweer koorts trouwens, 39.2... Ik was laat op het kdv, en ze viel in slaap toen ik even met haar op de bank ging zitten, dus warm eten liep volledig in de soep. Dacht ik haar te verwennen en voor een keer toch zo'n pyamapapje te geven (uit de blije doos), blieft ze m niet :') Dus toen maar nog eens laten drinken bij mij en toen was ze vertrokken :z

Ben benieuwd wat de nacht brengt, maar ik stel me maar in op veel knuffelen met mn meiske *;
pi_135297284
Sneu LB!

J had vanavond ook wat last van de prikjes. Koortsig (niet getempt dus weet niet hoeveel), rode wangetjes, huilerig, geen eetlust en heel moe. Wij waren met M op stap dus pas tegen half 7 thuis. Meteen aangelegd en dat hielp dus nu slaapt ze nog. Op haar been zit ook ee rode harde plek daar waar de vaccinaties zijn gezet :{

voelde me toch een beetje schuldig dat ik er niet voor haar was
pi_135297677
Xm, lisa kon met tien maanden niet zitten niet kruipen niet van buik naa rug en niet optrekken. Praten kon ze ook niet. Fysio en al laten kijken maar had gewoon de kracht ervoor maar was er nog niet aan toe. 2 maande later liep ze ineens terwijl stilstaan niet echt ging.

Laat het gaan het komt goed!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:06:24 #5
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135297784
Veel beterschap voor je meisje LB.

Ik zag de stats Kyara, mooi hoor! Sneu dat ze zo'n last heeft van de prikjes.
Heeft D er ook last van?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135298269
Nee, D heeft er een stuk minder last van.die heeft al het eten dat J liet staan opgegeten :')
pi_135298274
Kyara dat is inderdaad sneu. Gelukkig was ze goed te troosten door jouw magic boobs :*
pi_135298980
:D!

Hopelijk knapt J door lekker te slapen weer op Kyara! :*
En herkenbaar, ik ben 2 van de 3 keer dat E prikjes kreeg daarna niet thuis geweest, en de tweede keer had ze er ook last van gehad ;(
pi_135300191
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat is vliegtuigen trouwens? ;)
Dat kan Femke ook heel goed!

En sorry voor m'n geklaag, ik heb eigenlijk niets om te klagen met m'n vrolijke duo, maar ik zit gewoon zelf even niet zo heel lekker in m'n vel denk ik. Helpt waarschijnlijk ook niet mee voor de productie ;)
Ik vergeet vanalles.. jarige kindjes, ziekige kindjes, kindjes met prikjes, familieperikelen... :* voor iedereen! Over een paar dagen kom ik weer sociaal en gezellig doen :@
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:15:41 #10
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135300953
Balen van je productie Shandaly. Niet leuk.
Dikke :* , hopelijk zit je snel beter in je vel.

Dat vliegtuigen is herkenbaar! Mag D ook graag doen. :)

En voor nu zeg ik, welterusten! :Z :z :Z
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 02:47:01 #11
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 06:36:00 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135305329
Nou, nieuwe eetritme begint goed... Pap: na 3 lepels de lippen stijf op elkaar en van de fles nog geen 100cc -O-. Dat belooft wat.

;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135305410
Is het de eerste keer pap XM? Daar moet ze misschien even aan wennen :) En 100cc is voor jouw gevoel al beter dan 60! Toch?

Ah Shandaly, wat rot dat je je zo naar voelt. Ik denk dat iedereen wel van die periodes heeft en daar mag je best over klagen! Als zowel jij en Femke nog niet willen stoppen is zulks gewoon heel rot.

Ik las meer problemen in het vorige topic, maar die ben ik vergeten :@ in ieder geval een :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:25:11 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135305464
Nee, tweede keer en ging veel slechter dan de eerste keer. Eerste keer ging er nog een half bordje in en nu was het na drie happen dus echt mond stijf op elkaar, wegdraaien, slaan met de handjes...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135305555
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat kan Femke ook heel goed!
[ afbeelding ]

En sorry voor m'n geklaag, ik heb eigenlijk niets om te klagen met m'n vrolijke duo, maar ik zit gewoon zelf even niet zo heel lekker in m'n vel denk ik. Helpt waarschijnlijk ook niet mee voor de productie ;)
Ik vergeet vanalles.. jarige kindjes, ziekige kindjes, kindjes met prikjes, familieperikelen... :* voor iedereen! Over een paar dagen kom ik weer sociaal en gezellig doen :@
Vliegtuig-Femke O+

Joh, dat geeft toch niks? Mag ook wel een keertje toch. *knuf*

:*
pi_135305568
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, tweede keer en ging veel slechter dan de eerste keer. Eerste keer ging er nog een half bordje in en nu was het na drie happen dus echt mond stijf op elkaar, wegdraaien, slaan met de handjes...
Hier eten ze de ene keer ook beter dan de andere keer.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:47:33 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135305600
Is het met nieuwe smaken ook niet een kwestie van wennen en volhouden? Met nieuwe smaken van groente of fruithapjes is het toch ook 3x aanbieden. Kan het met pap ook niet zoiets zijn?

Dat slaan met die handjes deed D ook nog gisteravond. Waarom? Geen idee eigenlijk :N . Geprakte zoete aardappel met vlees ging er met smaak in.
pi_135305613
Shandaly :*

XM :*
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:54:31 #19
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135305627
Ik zou nog niet stoppen met de pap XM. Je doet het hartstikke goed en Noor ook!
Ik zag laatst stats van Noor op fb, zagen er heel goed uit!
:*

[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 10-01-2014 08:17:23 ]
pi_135306012
XM :* ik herken je gevoel. Maar ik zeg dan tegen mezelf dat M het prima zelf kan regelen. De ene keer gaat er meer in dan de andere keer en ik merk dat ik de 'super-eet-dagen' als referentie neem. Dat is niet echt realistisch. Maar zolang M vrolijk is en op de lange termijn (dus de standaard cb-bezoekmomenten) gewoon groeit, isbhet eigenlijk prima. Het voordeel dat ik heb is dat M de tweede is, broer R kan ook regelmatig van lucht en liefde leven en doet het ook nog.

Shandally :* het is ook stom, dat je aan de ene kant wil stoppen, maar als je dan verhalen van anderen leest... Dan voelt het zo ondankbaar om voor jezelf te kiezen. Ik ben nu anderhalve week helemaal gestopt en nu M ziek was/is blijk ik hem ook te kunnen troosten zonder borst. Alhoewel ik vannacht dacht 'kon ik hem nog maar even voeden'... ;( Maar als hij dan toch gaat slapen, is het weer goed.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135306707
Nou woensdag bij de kinderarts geweest met L. Ze heeft dus 2 bulten op de mondbodem, die evenwijdig lopen aan de tong, Dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat de fles zo moeilijk gaat en dat de drinktechniek aan de borst ook te wensen overlaat. Helaas weet de kinderarts ook niet wat het is, heeft het nog nooit gezien. Er zijn nu foto's gemaakt en daarmee gaan ze kijken wie in het land ons wel verder kan helpen. Over de intake hoeven we ons nog geen zorgen te maken, dat wat ze overdag niet drinkt op mijn werkdagen (deze week maar 20 cc), drinkt ze waarschijnlijk in de avonduren wel bij! Maar...ik moest vooral niet stoppen met de bv ("die is nu heilig") en ook nog niet willen beginnen met hapjes, want dat kon wel eens verkeerd uitpakken.

Over 2 weken terugkomen om de groei te monitoren en hopelijk kunnen ze ons dan naar de juiste persoon doorverwijzen.

Praatje bij het plaatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:33:40 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306784
Jeetje sull! Hopelijk vinden ze gauw iemand die dit eerder heeft gezien!

En ik weet natuurlijk niet of het onlangs erger is geworden, maar waarom heeft niemand je eerder doorverwezen??

Oh en ook nog een :* voor XM en shandaly! Hopelijk lucht het opschrijven (en daarna hier de bevestiging) al wat!

[ Bericht 35% gewijzigd door LadyBlack op 10-01-2014 09:39:17 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:37:59 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306874
Tevens goedemorgen :O

Toen ik naar bed ging werd E wakker, en ik heb de weg van de minste weerstand gekozen (dacht ik) en haar bij me in bed genomen...

God wat een gevecht :X Maaien met dr armen, trappen met dr benen, wurmen met dr hoofd, sabbelen, eigenlijk alles behalve drinken of slapen. We hebben allebei wel wat geslapen, maar ik ben wel weer kapot nu hoor. Die voedingshouding is echt niet geschikt voor de hele nacht. En E slaapt toch ook beter in dr bedje.

Vannacht maar weer even de kiezen op elkaar dus.
pi_135306901
Jee Sull, wat heftig! Maak je je zorgen of laat je het allemaal maar over je heen komen?

XM, kun je als je zulke dingen denkt (oh neeee ze eet niet genoeg, oh neee ze ontwikkelt niet goed, etc) daar ook wat ratio tegenover zetten? Ik weet dat je hulp hebt, maar als ik je zo lees vraag ik me af of je je niet wat te veel 'laat gaan' in de zorgen die je hebt. Je lijkt me geen onintelligente vrouw, misschien iets meer je verstand aanboren ipv je angst laten spreken?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:42:49 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135306959
LE :W

Ik had nog een vraag aan jou; bieden jullie L wel meer eten aan maar eet ie het nog niet? Of bied je ook niet zoveel aan? (bijvoorbeeld ivm gecorrigeerde leeftijd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')