Dat is juist leuk man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
Heb mijn spullen binnen.
Geen zin om te bouwen
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand vanquote:
Dat gebeurt echt niet zomaar. Heb je iets om je te aarden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand van
Geen ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet zomaar. Heb je iets om je te ontaarden?
Volgens mij helpt het als je een stekkerdoos hebt met van die metalen dingetjes. Als je die allebei aanraakt ben je ontladen.quote:
Gebeurd niet zo snel hoor, gebruik hout voor je 'case', en gewoon opletten dat je zelf niet statisch bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand van
Nope die heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij helpt het als je een stekkerdoos hebt met van die metalen dingetjes. Als je die allebei aanraakt ben je ontladen.
Zo'n bandje is betrouwbaarder, maar die heb je denk ik niet.
Hoe zie ik of ik statisch ben!?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Gebeurd niet zo snel hoor, gebruik hout voor je 'case', en gewoon opletten dat je zelf niet statisch bent.
Wat Robin zegt, even een metalen voorwerp aanraken (verwarming, wasbak etc) en dan is het weg.
Dat zie je nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zie ik of ik statisch ben!?
Oh okay, dat stelt me wel gerust, ik draag niet eens sokken en heb een houten vloer en het staat uit!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Dat zie je nietdat voel je, als je een metalen voorwerp aanraakt. Indien je niet over tapijten loopt op je sokken, wollen truien aanhebt of met ballonnen over je hoofd zit te schuren ben je het hoogstwaarschijnlijk niet. En zolang je computer uitstaat maakt het sowieso niet zo veel uit.
Wowquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
En hier moeten vanmiddag 11 kaarten in hangen.
Jij verwacht dus nog veel van dat minen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
3 kaarten zijn van mij, de rest heb ik in 'beheer'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jij verwacht dus nog veel van dat minen..
Wat verwacht je totaal aan mhz? Wat kostte het als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
3 kaarten zijn van mij, de rest heb ik in 'beheer'.
Mooi dit! Had ik het geld maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
9 mh/squote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat verwacht je totaal aan mhz? Wat kostte het als ik vragen mag?
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
9 mh/s
Bij elkaar gok ik de schade op 5000.
Maakt dat uit dan? Stroom is stroom.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb voeding verkeerd aangesloten op het moederbord (verkeerde volgorde, ik deed eerst de grote dan de kleine en dat moest andersom) en nu krijg ik die grote er niet uit
Een kaart of 8 eerst ff op middlecoin. En de andere 3 crap coins. Als het wat interessants langs komt er vol op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat ga je minen? Gewoon altcoins uitzoeken of middlecoin?
Hoe pak jij het aan qua aansluiten van voedingen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een kaart of 8 eerst ff op middlecoin. En de andere 3 crap coins. Als het wat interessants langs komt er vol op.
Wat voor een moederbord gebruik je wel niet..?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
3 moederborden, 1 1250 watt, 4 850 watt. En voor die 4 een splitter die ik dankzij Bambino volgende week krijg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe pak jij het aan qua aansluiten van voedingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |