Hij heeft een coin relaunch gedaan dus dat de diff weer bij 0 begon is normaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat wel, maar diff is weer naar 0 gezet...
Maar ik heb op de oude chain gemined en die coins heb ik nog ook met de nieuwe wallet. Diff is nu 0.5quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij heeft een coin relaunch gedaan dus dat de diff weer bij 0 begon is normaal.
Maar er is nu 1 fork: de mensen met de oude chain en de miners op de nieuwe chain.
En de oude chain is langer, dus die wint waarschijnlijk, dus zitten op oude diff.
Op welke block-count zit je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar ik heb op de oude chain gemined en die coins heb ik nog ook met de nieuwe wallet. Diff is nu 0.5
Snap er niets van, wallet was net gesynct. begin ik te solo minen, staat er inene out of sync en updated nu ook niet meer. Hier klopt iets niet.quote:
Dat is de lange chain, je client staat te switchen tussen de lange en korte chain.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Snap er niets van, wallet was net gesynct. begin ik te solo minen, staat er inene out of sync en updated nu ook niet meer. Hier klopt iets niet.
Inmiddels werkt het nu, settings van cgminer inderdaad overgenomen op een paar na. Zit nu op 18mhash voor 3x 290. hoop nog ene blockje te vinden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Gebruik je default mining zoals hun meegeleverde bat?
Ik snap er niets van, is die microcash nu zo makkelijk ofzo? Heb 7 transacties waarvan 3 blokken echt in mijn wallet zijn..! in 10 minuten!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef MaGNeT het volgende:
woot, net m'n 2e block "MicroCash" gevonden
Zonder splitter dus?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je dat verder zou willen uitleggen dan hoor ik dat graag!
Jij had toch ook een aantal 280x gpu's besteld of niet? Een tip vooraf, kijk of alle kaarten dezelfde stock settings hebben, mijn 2 280x'en blijken elk een andere stock volt instelling te hebben, waardoor die ene dus niet naar behoren werkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef dimmak het volgende:
Risers ook binnen. Morgen komt de Alternate bestelling ook binnen. Ik heb weinig tijd, dus het word nog een uitdaging.
Splitter is ook onderwegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef dimmak het volgende:
Risers ook binnen. Morgen komt de Alternate bestelling ook binnen. Ik heb weinig tijd, dus het word nog een uitdaging.
Ja, dat wel. 2x 6950 in dit geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met oude kaarten zeker? Met de R9 280x heb ik sowieso geen last.
Jammerquote:
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
Goedemorgen!
Iets om over na te denken, wat vinden jullie hiervan;
http://solarcoin.org/
diff is 0.08 nu. Dus de blocks vliegen je om de oren zou je zeggen. Ik zie wel wat rumoer is over "premine" gedeelte. In de code staat dat de eerste 100 blokken een biljoen waard waren, en die zijn al eruit... maarja.. rumors.. ik mine iig paar uurtjes.quote:
Heb er 1 videokaart op gericht, meer heeft nu ook geen zin, je drijft alleen de difficulty op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
Goedemorgen!
Hoelang had je hem er al op? En hoeveel microcoin heb je inmiddels? Ik had volgens mij een aantal lucky blocks... vanmorgen stond ik op 1.2miljquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb er 1 videokaart op gericht, meer heeft nu ook geen zin, je drijft alleen de difficulty op.
Met MicroCoin sta ik op 600k nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hoelang had je hem er al op? En hoeveel microcoin heb je inmiddels? Ik had volgens mij een aantal lucky blocks... vanmorgen stond ik op 1.2milj
Inmiddels zie is de pool https://mrc.nut2pools.com/ flink gegroeid van micro.. ben net overgestapt, miss. ook iets voor jou?quote:
Zolang ik solo nog meer dan 1 block per uur vind blijf ik lekker solo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Inmiddels zie is de pool flink gegroeid van micro.. ben net overgestapt, miss. ook iets voor jou?
Oei. Geen announcement en ook nog eens premine. Gaat 'em voor mij niet worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
diff is 0.08 nu. Dus de blocks vliegen je om de oren zou je zeggen. Ik zie wel wat rumoer is over "premine" gedeelte. In de code staat dat de eerste 100 blokken een biljoen waard waren, en die zijn al eruit... maarja.. rumors.. ik mine iig paar uurtjes.
Ze hebben iig geen officiële announcement gedaan, maar ik vind wel dat ze nette site en op zich leuk thema hebben.
Ik gebruik Arch Linux. Meer mensen het probleem?quote:Can't listen to port blabla.
Als ik verder lees, begrijp ik er volgens mij het volgende uit. De hoeveelheid "premine" is gestopt in een OCA account. Deze waarde die hierin zit wordt uitgegeven aan personen of instanties die met een certrificaat kunnen aantonen dat ze een generator hebben geplaatst die energie opwerkt. Elke megaKW is voor die generator dan een solarcoin waard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei. Geen announcement en ook nog eens premine. Gaat 'em voor mij niet worden.
quote:97.5 Billion SolarCoins in the OCA generation pool account will be exchanged for “proof of work” claims of solar electricity generation submitted over the next 40- 50 years.
Vergeet niet: de mensen die het hardst "pre-mine" gillen zijn druk aan het minen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei. Geen announcement en ook nog eens premine. Gaat 'em voor mij niet worden.
Jep.. zo is dat. En dat gebeurd bij elke coin.... eerste 100 reguurders zeggen "scam" "virus" "premine" en ondertussen zijn ze keihard bezig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vergeet niet: de mensen die het hardst "pre-mine" gillen zijn druk aan het minen.
Sorry, ik gebruik geen linux, op windows werkte het out-of-the-box. Ze hebben ook een nette windows installer gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:01 schreef robin007bond het volgende:
Mij lukt het helaas niet om solo te minen. Welke poorten of wallets ik probeer, ik krijg altijd de melding:
[..]
Ik gebruik Arch Linux. Meer mensen het probleem?
Hebben ze ook ergens staan welke rpcport de wallet gebruikt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
Goedemorgen!
Dit is mijn conf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Kale het volgende:
[..]
Hebben ze ook ergens staan welke rpcport de wallet gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens gebruik ik telkens dezelfde conf en verander ik alleen de addnodes. Zo hoef je nooit meer de bat files voor cgminer aan te passen
edit;
Yay, 15 blokken SolarCoin binnen... ff rekenen... dat is 15MegaWatt... Kan ik eindelijk nu gratis mijn miners voorzien van stroom!![]()
Helder.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Sorry, ik gebruik geen linux, op windows werkte het out-of-the-box. Ze hebben ook een nette windows installer gemaakt.
Virtualbox bestaat ook voor linux toch? knal ff een xp image aan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder.
Nja, ik leef er wel mee dat ik niet solo kan minen dan. Alle wallets heb ik op Linux.
9888 dus, thanksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
listen=1
daemon=1
# naam en wachtwoord voor cgminer
rpcuser=290
rpcpassword=x
# ipranges van jouw thuisnetwerk
rpcallowip=127.0.0.1
rpcallowip=192.168.*.*
# poort waar cgminer op connect
rpcport=9888
# staan goed zo
server=1
daemon=1
listen=1
addnode=69.85.86.195
Tsja, dat zou ik wel kunnen proberen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Virtualbox bestaat ook voor linux toch? knal ff een xp image aan?
Dat is juist leuk man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
Heb mijn spullen binnen.
Geen zin om te bouwen
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand vanquote:
Dat gebeurt echt niet zomaar. Heb je iets om je te aarden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand van
Geen ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet zomaar. Heb je iets om je te ontaarden?
Volgens mij helpt het als je een stekkerdoos hebt met van die metalen dingetjes. Als je die allebei aanraakt ben je ontladen.quote:
Gebeurd niet zo snel hoor, gebruik hout voor je 'case', en gewoon opletten dat je zelf niet statisch bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik durf niet. Straks maak ik het kapot met statische gebeuren. Ik heb hier te weinig verstand van
Nope die heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij helpt het als je een stekkerdoos hebt met van die metalen dingetjes. Als je die allebei aanraakt ben je ontladen.
Zo'n bandje is betrouwbaarder, maar die heb je denk ik niet.
Hoe zie ik of ik statisch ben!?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Gebeurd niet zo snel hoor, gebruik hout voor je 'case', en gewoon opletten dat je zelf niet statisch bent.
Wat Robin zegt, even een metalen voorwerp aanraken (verwarming, wasbak etc) en dan is het weg.
Dat zie je nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zie ik of ik statisch ben!?
Oh okay, dat stelt me wel gerust, ik draag niet eens sokken en heb een houten vloer en het staat uit!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:57 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Dat zie je nietdat voel je, als je een metalen voorwerp aanraakt. Indien je niet over tapijten loopt op je sokken, wollen truien aanhebt of met ballonnen over je hoofd zit te schuren ben je het hoogstwaarschijnlijk niet. En zolang je computer uitstaat maakt het sowieso niet zo veel uit.
Wowquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
En hier moeten vanmiddag 11 kaarten in hangen.
Jij verwacht dus nog veel van dat minen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
3 kaarten zijn van mij, de rest heb ik in 'beheer'.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jij verwacht dus nog veel van dat minen..
Wat verwacht je totaal aan mhz? Wat kostte het als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
3 kaarten zijn van mij, de rest heb ik in 'beheer'.
Mooi dit! Had ik het geld maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
9 mh/squote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat verwacht je totaal aan mhz? Wat kostte het als ik vragen mag?
Nicequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
9 mh/s
Bij elkaar gok ik de schade op 5000.
Maakt dat uit dan? Stroom is stroom.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb voeding verkeerd aangesloten op het moederbord (verkeerde volgorde, ik deed eerst de grote dan de kleine en dat moest andersom) en nu krijg ik die grote er niet uit
Een kaart of 8 eerst ff op middlecoin. En de andere 3 crap coins. Als het wat interessants langs komt er vol op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat ga je minen? Gewoon altcoins uitzoeken of middlecoin?
Hoe pak jij het aan qua aansluiten van voedingen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een kaart of 8 eerst ff op middlecoin. En de andere 3 crap coins. Als het wat interessants langs komt er vol op.
Wat voor een moederbord gebruik je wel niet..?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
3 moederborden, 1 1250 watt, 4 850 watt. En voor die 4 een splitter die ik dankzij Bambino volgende week krijg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe pak jij het aan qua aansluiten van voedingen?
Ze zitten zeg maar naast elkaar, en die kleine kan er alleen in als hij eerst gaat omdat er puntjes aan zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Stroom is stroom.
Mem laag en core hoog is mij verteld. Werkt bij mij iig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Straks even mijn gpu overclocken
Wat is belangrijker eigenlijk; mem of core?
Ben benieuwd naar het resultaat! Deel je een aantal foto's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:31 schreef dimmak het volgende:
De bezorger komt ook net aan de deur met een pakket van Alternate. Ik kan aan de bak.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:40 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het resultaat! Deel je een aantal foto's?
Ik zou niet het moederbord los op het hout leggen en dan de videokaart erin prikken. Het kan in principe wel, maar het moederbord vastzetten is een kleine moeite en dan hoef je niet bang te zijn voor beweging en trillingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
Kun je die videokaarten gewoon verticaal los op je moederbord zetten als je moederbord gewoon los op hout ligt?
Met mijn Sapphire 280x al ik 720 kh/s als ik geen andere dingen doe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:40 schreef lainke het volgende:
Hier steek de nieuwe kaart ook in ... Club3D R9 290 ... voorlopig op 706kh (snel ingesteld), vorige was 470 kh dus heb al winst
Hoe zet ik het moederbord vast danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:50 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Ik zou niet het moederbord los op het hout leggen en dan de videokaart erin prikken. Het kan in principe wel, maar het moederbord vastzetten is een kleine moeite en dan hoef je niet bang te zijn voor beweging en trillingen.
Edit: het moederbord los op het hout leggen en dan a.d.h.v. risers de videokaarten erboven hangen (zoals dimmak) kan natuurlijk wel, aangezien de videokaart dan vastzit aan de 'case'.
Zoals je het normaal ook in je normale behuizing zou doen, kleine gaatjes boren in het hout en vervolgens de schroeven erin draaien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zet ik het moederbord vast dan
Met Spacersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zet ik het moederbord vast dan
Hmm okay.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:57 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Zoals je het normaal ook in je normale behuizing zou doen, kleine gaatjes boren in het hout en vervolgens de schroeven erin draaien.
Yea ik had het zelfde, ben er mee gestoptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Micro gaat niet lekker, 100% rejected
ik hou je op de hoogte ... zonder OC nu op 744khquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met mijn Sapphire 280x al ik 720 kh/s als ik geen andere dingen doe.
Volgens mij doet de r9 290 het niet veel beter dan de 280.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels 80 WDC
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2014 14:04:27 ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:03 schreef -mosrednA het volgende:
[..]dank je ... krijg geen connectie meer met men huidigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels 80 WDC
inmiddels 800![]()
Dikke 1200 dollar die je daar hebt. Deze mag je best quotenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:05 schreef lainke het volgende:
[..]
dank je ... krijg geen connectie meer met men huidige
inmiddels 800
euh rekenmachine nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Dikke 1200 dollar die je daar hebt. Deze mag je best quoten
Ja, maar je gaat ze holden tot ná februari hoop ik. Dan zijn ze 1200 dollar waard, denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:09 schreef lainke het volgende:
[..]
euh rekenmachine nodig.... 800 x 0,000485 : 0,38 btc (341 usd)
wdc.d2.cc terug online
tuurlijk en hoop er nog een heel deel bij te minen/kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat ze holden tot ná februari hoop ik. Dan zijn ze 1200 dollar waard, denk ik.
Netjes!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:05 schreef lainke het volgende:
[..]
inmiddels 800
Nice.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:05 schreef lainke het volgende:
[..]
inmiddels 800
1. Neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef lf2 het volgende:
Iemand die me even kan helpen ?
Heb al mijn spullen binnen gekregen
Sapphire 3x r9 280x
Windows erop geinstallieerd.
1) Moet ik de crossfire kabels erop aansluiten ?
2) De moederbord instellingen op turbo gezet, de videokaarten blazen de hele tijd terwijl ik helemaal niks doe (idle) hoort dat zo ?
3) Heb alleen de laatste drivers geinstallieerd...
Moet ik nog iets speciaals doen ?
1) Geen crossfire, geeft alleen maar kans op extra complicaties.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef lf2 het volgende:
Iemand die me even kan helpen ?
Heb al mijn spullen binnen gekregen
Sapphire 3x r9 280x
Windows erop geinstallieerd.
1) Moet ik de crossfire kabels erop aansluiten ?
2) De moederbord instellingen op turbo gezet, de videokaarten blazen de hele tijd terwijl ik helemaal niks doe (idle) hoort dat zo ?
3) Heb alleen de laatste drivers geinstallieerd...
Moet ik nog iets speciaals doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |