1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
Wat bestaat die munt al lang.... heb jij destijds ook al gemined?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ook iets om te minen: Bitcoin sCrypt (BTC2)
http://btc2.cryptominer.net
https://bitcointalk.org/index.php?topic=318253.0
Zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:08 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat bestaat die munt al lang.... heb jij destijds ook al gemined?
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zeker
Maar diff is nu weer lekker laag én de client is net bijgewerkt
Mooi die fight in de reacties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ook iets om te minen: Bitcoin sCrypt (BTC2)
http://btc2.cryptominer.net
https://bitcointalk.org/index.php?topic=318253.0
quote:
Heeft dat turbo nog een beetje kans om op een exchange te komen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zeker
Maar diff is nu weer lekker laag én de client is net bijgewerkt
Het is in iedergeval een eerlijk verlopen launch, tussen alle oplichters met hun "geen premine maar ondertussen de launch verprutsen en snel wat minen".quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef mijntje12 het volgende:
[..]
Heeft dat turbo nog een beetje kans om op een exchange te komen?
Ik heb er 23,050quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef kthxbye het volgende:
Jezus wat een royal sadness die Bitcoin2![]()
![]()
MaGNeT het verbaast me dat je daar zoveel energie in steekt zeg...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef dimmak het volgende:
http://www.earthcoin.biz/eac_foundation.html
Soms lijkt het alsof de mensen achter EAC teveel hun best doen.
quote:The Green Organisation - We're Planting an EAC FOREST!!
Iets in mij roept "SCAM"... Maar misschien is dat de cynische ik. Ik vind het er een beetje té uit zien en overkomen inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef dimmak het volgende:
http://www.earthcoin.biz/eac_foundation.html
Soms lijkt het alsof de mensen achter EAC teveel hun best doen.
Maar als ze niks doen is het ook niet goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Iets in mij roept "SCAM"... Maar misschien is dat de cynische ik. Ik vind het er een beetje té uit zien en overkomen inderdaad.
We blijven Nederlanders. Maar van mij mogen ze alles doen. Ik hoop dat het lukt en dat EAC naar 1 dollar stijgt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als ze niks doen is het ook niet goed
Heb je er zo veel danquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
We blijven Nederlanders. Maar van mij mogen ze alles doen. Ik hoop dat het lukt en dat EAC naar 1 dollar stijgt.Dan heb ik mijn huisje vrij.
Kom maar op met dat woud.
Nog steeds RPC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat mined iedereen nu hier? Ikke wdc omdat ik aantal dagen lange dagen moet werken
Coinye.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat mined iedereen nu hier? Ikke wdc omdat ik aantal dagen lange dagen moet werken
Welke pool zit je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Nog steeds RPC.
Als ik het uitreken met huidige koers is het nog steeds winst, weet op het moment niet echt een betere
Was een beetje overdreven, maar ik heb een goede 100k EAC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je er zo veel dan?
Ik heb er maar 9k
Middlecoin en de opbrengst gaat in WDC.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Van al die nieuwe coins lijkt deze wel meer te zijn dan een grap of een simpele pump en dump. Maar misschien heb ik het misquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
We blijven Nederlanders. Maar van mij mogen ze alles doen. Ik hoop dat het lukt en dat EAC naar 1 dollar stijgt.Dan heb ik mijn huisje vrij.
Kom maar op met dat woud.
Kan je dan niet beter gelijk WDC minen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Middlecoin en de opbrengst gaat in WDC.
True. Maar dev's achter een coin die een bos gaan planten. Gaat dat niet een klein beetje te ver? Misschien heb ik het mis en voeren ze uitstekend campagne.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Van al die nieuwe coins lijkt deze wel meer te zijn dan een grap of een simpele pump en dump. Maar misschien heb ik het mis
Gister rekende ik het uit en was dit meer profitable.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gelijk WDC minen?
Doe nog steeds Noble. Heb er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Aha oke! Duidelijke uitleg. Zal dan ook eens wat berichtjes de deur uitdoen naast enkel het berichtje op cryptsy en reddit te liken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is in iedergeval een eerlijk verlopen launch, tussen alle oplichters met hun "geen premine maar ondertussen de launch verprutsen en snel wat minen".
De reacties zijn redelijk positief, het loopt geen storm.
Of het op een exchange komt? Weet je bij geen enkele coin.
Ik mail regelmatig naar exchanges met de vraag of ze een coin willen listen.
Onderneem dus zelf ook actie als je een nieuwe coin mined, hoe vaker ze vraag hebben hoe meer motivatie om een coin op een exchange te listen.
Twitter naar CoinedUp.com of open een "feature request" naar Cryptsy (als support ticket), etc.
Als ze het goed in het nieuws krijgen zou het wel een positief beeld geven over cryptocurrencies in het algemeen. En het zou een opstap kunnen zijn naar grotere organisaties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
True. Maar dev's achter een coin die een bos gaan planten. Gaat dat niet een klein beetje te ver? Misschien heb ik het mis en voeren ze uitstekend campagne.
Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ik mis zit. Ik hold ze sowieso nog wel even.
Ik ook! Heb ook een redelijke hoeveelheid ervan gemined. Ben benieuwd of het doorzet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:27 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Doe nog steeds Noble. Heb er wel vertrouwen in
Ze zijn bezig met updates.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik ook! Heb ook een redelijke hoeveelheid ervan gemined. Ben benieuwd of het doorzet.
Is cryptcy ontvoerd ofzo... Geen nieuwe coins, Twitter is dood...
Heb 616 grain, Ik ga eens kijken of het lang duurt als ik er 100 opzet voor 0.1 ltc.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:29 schreef dimmak het volgende:
Grain op coinedup. GRA/LTC. Maar het is niet veel.
Ik denk dat ik nog 80k grain heb staan. Straks even kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb 616 grain, Ik ga eens kijken of het lang duurt als ik er 100 opzet voor 0.1 ltc.
Ik heb er 1,2 miljoen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb 616 grain, Ik ga eens kijken of het lang duurt als ik er 100 opzet voor 0.1 ltc.
minetopic jwzquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef dimmak het volgende:
IPV pool links zie ik liever bct links. Of is het spam?
Ik raad 280x ipv 290 aan. Prijs/kwaliteit is veel beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:39 schreef lainke het volgende:
Voila asrock 890fx met athlon x2 proc, 2gb ram en 320gb harde schijf zijn besteld. Nu nog een goede voeding en 2 of 3 r9 290 kaarten zien te scoren. Welke voeding raden jullie aan voor dit mining rigje?
Wat haal jij er 280x en bij hoeveel watt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik raad 280x ipv 290 aan. Prijs/kwaliteit is veel beter.
Ik heb er nog geen, komt snel verandering in. De 280x is wel minder, maar voor veel meer geld krijg je iets beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wat haal jij er 280x en bij hoeveel watt?
Met 3x 290 en een athlon processor zit ik op 1050 watt gemiddeld
https://cryptocointalk.com/forum/640-piratecoin-ptc/quote:
Ik mine het ook. Ik hou van piraten haha. Misschien zit je in de verkeerde pool.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
https://cryptocointalk.com/forum/640-piratecoin-ptc/
-edit- uur aan het minen 0% resultaat. Vreemd.
ik krijg alleen maar timeouts op die poolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik mine het ook. Ik hou van piraten haha. Misschien zit je in de verkeerde pool.
http://pool.piratecoin.co/
Ik krijg wel binnen namelijk.
Time-out in cgminerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik mine het ook. Ik hou van piraten haha. Misschien zit je in de verkeerde pool.
http://pool.piratecoin.co/
Ik krijg wel binnen namelijk.
Nee. De videokaarten gewoon aankoppelen aan het moederbord, zonder crossfire, drivers correct installeren en minen maar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:01 schreef lf2 het volgende:
Heb al mijn spullen binnen.
Iemand foto hoe je die videokaarten eigenlijk koppelt naar elkaar of is dat niet nodig. Heb wel eens computers in elkaar gezet maar alleen CPU moederbord voeding 1 kaartje en memory.
Volgens mij komt hier wel wat meer bij kijken ?
En weer de vraag: Waarom geen crossfire?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee. De videokaarten gewoon aankoppelen aan het moederbord, zonder crossfire, drivers correct installeren en minen maar.
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom mensen dat afraden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
En weer de vraag: Waarom geen crossfire?
Waar zijn de PCI-E riser kabels voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee. De videokaarten gewoon aankoppelen aan het moederbord, zonder crossfire, drivers correct installeren en minen maar.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom mensen dat afraden.
Ik heb er geen enkel probleem mee dat mijn kaarten in CF draaien.
Ik zit ook op een bult WDC, laat maar stijgen. Kom maar Volvo V70..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef lipjes het volgende:
WDC zojuist flink in prijs gestegen.
Blij dat ik er nog ff 40 bij heb gekocht voor 0.00046040
Verkoop nu voor 0.00049698
Wil wel een nieuwe auto, maar ik neem dan een Astra of Leon. (Astra dan wel met de AGR stoelen..)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik zit ook op een bult WDC, laat maar stijgen. Kom maar Volvo V70..
Insignia dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wil wel een nieuwe auto, maar ik neem dan een Astra of Leon. (Astra dan wel met de AGR stoelen..)
Eigenlijk te zwaar. + dan leg ik het verschil (astra/Leon zoals ik graag wil kost ook al 30.000,-) liever opzij voor een eigen huis.quote:
Toch draai ik die gewoon? Als je een time out krijgt moet je het gewoon een paar x proberen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke site dan? Pool.x.co:3334 doet het niet.
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toch draai ik die gewoon? Als je een time out krijgt moet je het gewoon een paar x proberen.
Zou wel een vette stunt zijn, je huis te koop zetten op funda voor BITCOINSquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eigenlijk te zwaar. + dan leg ik het verschil (astra/Leon zoals ik graag wil kost ook al 30.000,-) liever opzij voor een eigen huis.
Huis kopen van crypto's.![]()
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef mijntje12 het volgende:
Maakt het qua inkomsten eigenlijk veel uit of je nou op hashcows minet of via middlecoin?
Prijs is aan het stijgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef lainke het volgende:
De diff van wdc is ook aardig aan het stijgen, vorige week nog tussen de 40 en 45 en net op 62. Ik voel aan men kleine teen dat er iets op komst is
Daar heb je geen glazen bol voor nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef lainke het volgende:
De diff van wdc is ook aardig aan het stijgen, vorige week nog tussen de 40 en 45 en net op 62. Ik voel aan men kleine teen dat er iets op komst is
Middlecoin - Cryptsy - WDC.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
Veel mensen zien WDC blijkbaar als kanshebber nu.. de diff is nu van 50 naar 64!!! Ik ben gestopt hier met minen van WDC, te weinig profit met deze diff.
Ben ook gestopt met minen, heb er vanmorgen maar gewoon 1200 gekochtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
Veel mensen zien WDC blijkbaar als kanshebber nu.. de diff is nu van 50 naar 64!!! Ik ben gestopt hier met minen van WDC, te weinig profit met deze diff.
edit... je was me voor ;-)
Hier ook WDC goed ingekocht gisteren gelukkig...
Middlecoin heeft slechte dagen gemined zoals ik zie... 0.05BTC voor 7mhash per dag...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Middlecoin - Cryptsy - WDC.
Mits de prijs nog ff laag blijft.
Dat had ik in anderhalve dag met 1,7 mh/s.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Middlecoin heeft slechte dagen gemined zoals ik zie... 0.05BTC voor 7mhash per dag...
Grappig om te zien dat er nu nog steeds mensen bestellen (goed teken).quote:
Ik heb nog een gloednieuwe R9 270x Toxic te koop voor de liefhebberquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef lainke het volgende:
haha diff terug wat gezakt bij wdc ... ff naar de winkel een asus r9 290x halen
Dit is ook het laatste wat ik bestel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:02 schreef bambino het volgende:
Als je kijkt naar december toen ik wou gaan bestellen was er hier nog iemand in het topic die er totaal geen vertrouwen in had en zei dat het niet slim was
Prijs?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:04 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik heb nog een gloednieuwe R9 270x Toxic te koop voor de liefhebber
2 weken terug aangeschaft voor 210 maar niet bruikbaar in combinatie met mijn andere hardware.quote:
Ja ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het verder gaat met dit alles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is ook het laatste wat ik bestel.
Verwacht de komende tijd nog een hogere omzet namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |