Ja, leuke mensen ook. Ik had wel graag een kijkje willen nemen in die 'woon'wagen van ze. Jammer dat we dat niet te zien kregen (of het moet wel in beeld zijn geweest tijdens die ene minuut dat ik even niet keek).quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het echt een prachtige aflevering zeg
Even een Freek Vonkje doenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:28 schreef tralalala het volgende:
Lekker ondergezeken worden door een schildpad.
Op zich wel begrijpelijk dat je een accentje krijgt als je jarenlang alleen Engels spreekt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooie vrouw... maar man, die stem.
Ja, maar de klank is vervelend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk dat je een accentje krijgt als je jarenlang alleen Engels spreekt.
Volgens mij 33.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik had even gemist hoe oud ze is, ze zit er al tien jaar maar ze ziet er amper 30 uit?
Ze kregen wat met elkaar toen zij plusminus 22 en hij 52 was.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik had even gemist hoe oud ze is, ze zit er al tien jaar maar ze ziet er amper 30 uit?
Begin dertig denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Ga met je vijftigste in een hippieoutfit ergens op een populaire backpackersbestemming rondhangen en je neukt de kreukels uit je zak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kregen wat met elkaar toen zij plusminus 22 en hij 52 was.
Wat een baas
Dit is een fantastische zin.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga met je vijftigste in een hippieoutfit ergens op een populaire backpackersbestemming rondhangen je je neukt de kreukels uit je zak.
Ghehe. Wel een stoere dame.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het echt een hele lekker vrouw![]()
Die stem vind ik inmiddels ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |