Kyara hoe was het vandaag?quote:Nou het ziet er naar uit dat ik straks 2 maand met kind en man in Odessa (Oekraïne) zit voor werk. Nu bezig het (laten) zoeken naar een Nanny. Ben echt heel benieuwd hoe dat straks met Luc gaat als hij opeens geen andere kinderen meer om zich heen heeft. Ik vind het eigenlijk wel erg jammer, maar gelukkig is het maar voor max 2 maand. En toch maar eens onderzoeken wat er evt nog meer mogelijk is qua opvang.
S vind falafel (kun je ook zelf maken) en vega burgers ook lekker! Daar zijn we mee begonnen voordat we vlees gavenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:06 schreef Olf het volgende:
Oja, hij had een bult! Fijn dat hij in ieder geval niet zo'n last heeft.
Ik wilde inspiratie maar we eten geen vlees en dochter ook niet.
Ik doe een broodje in kleine stukjes en daar giet ik soep over heenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja soep is ook een hit! Maar ik vind het zo lastig dat we dan nog moeten voeren.
Wat een briljant filmpje!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:46 schreef Zoë23 het volgende:
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel raar om terug te lezen. MissJones-gate, posts van Nanadu (). Maar ook grappig hoe Soempie, Tweeoogje en ondergetekende als LLM-ers heen en weer posten
[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 10-01-2014 13:34:11 ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Kyara het volgende:
Tico, volgens mij kun je ook meteen door naar het volgende topicDat is gewoon een peuter
Soemp, thanxEn ballenbak is heaven! Heb nog gedacht om een zwembad met een zooi ballen te kopen voor thuis maar zo blijft het ook wel iets speciaals.
En lekker terug aan het denken aan 2 jaar geleden. Toen begonnen nu de eerste weeën. Bevalverslag in 4 posts:Wat gaat de tijd hard hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook wel raar om terug te lezen. MissJones-gate, posts van Nanadu ( ;'( ). Maar ook grappig hoe Soempie, Tweeoogje en ondergetekende als LLM-ers heen en weer postenI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
huu!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh, en nieuw stopwoordje is iPad. Ik verdenk Miniola dat hij dat E. heeft ingefluisterd op de meet want hiervoor zei ze dat bijna nooit
Gaat heel goed !quote:
Balen!quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:29 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou ja kan wel zeggen dat ze niet op de stoel mag klimmen maar ergens denk ik ook dat ze moet leren wat de consequenties zijn. Anders leert ze het nooit denk ik dan. Kan haar wel overal voor gaan beschermen zodat ze tot haar 18e geen schrammetje op loopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:08 schreef Troeta het volgende:
Wat bedoel je met niet verbieden Twinkle? Mag ze wel klimmen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |