Dat zijn hoeren, en daar moet je dus bij weg blijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:19 schreef Roburtt het volgende:
Van die dames die een soort van met je flirten terwijl ze een vriend hebben, struggles.
Ja nee maar ze is echt super tofquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat zijn hoeren, en daar moet je dus bij weg blijven.
Succes
Dat ga ik niet zeggenquote:
Nee want dan vind je d'r meteen, ze is voorprogramma geweest van een grote artiest in paradiso en allemaal van dat soort dingenquote:
Anouk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee want dan vind je d'r meteen, ze is voorprogramma geweest van een grote artiest in paradiso en allemaal van dat soort dingen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Anouk.
Of valt dat onder een grote artiest?
Opzich, had het nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:33 schreef Lt.Surge het volgende:
En heeft ze zo'n aparte naam dan? o.ó
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Succes
Leuk als er iemand met die naam nu toevallig hier kijkt en huiltquote:
Je emo.gif't de naam zelf ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Leuk als er iemand met die naam nu toevallig hier kijkt en huilt
Klopt, ik ben medeplichtigquote:
Daar kan ik dan alleen maar van genieten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Leuk als er iemand met die naam nu toevallig hier kijkt en huilt
Goed punt welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar kan ik dan alleen maar van genieten.
Hoezo bij weg blijven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |