Waarom spreek je niet gewoon iets af?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Brokensilence het volgende:
er is een vrouw die ik echt super leuk vind en zij woont in de buurt
Wat heeft jou pener met de friendzone te makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha ja neey dat gaat werken, dan zit ik meteen in de friend zone xD
Neey je hebt gelijk waarschijnlijk word het een blockquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Wat heeft jou pener met de friendzone te maken
Of seks. Geloof mij maar wil echt wel werken af en toe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Neey je hebt gelijk waarschijnlijk word het een block
Misschien ben je hier beter op je plaatsm gezien je kennis van de taal en verstandelijk vermogen: http://www.kidsforum.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha ja neey dat gaat werken, dan zit ik meteen in de friend zone xD
Succes met je date, hopelijk kun je in het echt ook communiceren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef Brokensilence het volgende:
Haha oké bedankt voor jullie reacties, heb nu een date zondag maar wel met een andere vrouw.
We pasten blijkbaar niet zo goed bij elkaar maar dat is niet erg en ja tinder werkt echt wel, als je maar een leuke openingszin hebt.
En voor de mensen die willen weten hoe het met m'n achternichtje is afgelopen ze heeft een relatie met een gozer van 22,
Kan ook op Android.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik wil ook tinder maar heb geen iphone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |