Ik speel alles op ultra, maar de textures zij echt zo low res, van dichtbij is alles echt lelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vraag me af op welke settings je speelt als je Age of Conan er beter uit vind zien
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:47 schreef Snowbells het volgende:
HOI! Bevalt het? Lang haar voor vrouwen?
Heb het na 2 dagen downloaden en nu 6% maar opgegeven
Vrouwen sowieso naakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:47 schreef Snowbells het volgende:
HOI! Bevalt het? Lang haar voor vrouwen?
Heb het na 2 dagen downloaden en nu 6% maar opgegeven
DUngeons lijken me echt kut gezien je geen mouse pointer hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het totaal niet slecht eigenlijk, denk dat dit de game is waardoor ik zou stoppen met WoW. Ben alleen benieuwd hoe de PvE en dungeons eruit gaan zien, maar als dat wat is dan stap ik misschien wel over.
Geen mousepointer? Wtf?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DUngeons lijken me echt kut gezien je geen mouse pointer hebt. Maarja, het voelt nog te stijfjes aan.
verklaard een hoop, vond het al zo raar dat overal mijn naam te zien wasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:48 schreef Sapstengel het volgende:
Nogmaals pas op met screenshots posten. Je hebt een non disclosure agreement moeten tekenen dat je geen info lekt en op die screenshots is je username te zien in het watermerk. Kan resulteren in een ban of erger.
Game ziet er wel goed uit idd, ben inmiddels level 7. Morgen ook weer verder.
Ik had precies hetzelfde, ben zo gewend om in te loggen met men e-mail.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Incorrect UserID or password. Please try again.
Iemand die kan inloggen op de site?
Inloggen werkt niet en password aanpassen ook niet
gg
*edit*
okey password aanpassen werkt nu, gedaan, kan nog niet inloggen, dan niet
oh je user id is niet je emailadres faal
Ik kan de website niet bereiken op het moment, maar je kan het wellicht hier later eens proberen: http://elderscrollsonline.com/en/betaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef Geralt het volgende:
Kan ik dit nog ergens downloaden/proberen? Of is het een closed beta en ben ik te laat met opgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |